چهارشنبه

19 مرداد

تا حالا شده به خاطر بعضی از مسائل رفت و آمدتون رو با یکی از دوستانتون یا فامیل که ازقضا خیلی هم باهاش صمیمی هستید قطع کنید.
ممکنه حالا بچه ی بی ادبی داشته باشه.یا این که همسر خوبی نداشته باشه.یا مثلا متوجه بشید همون دوستتون که کلی روش حساب میکردید دستش کجه!یا این که یه مشکل اخلاقی دیگه داره..چقدر آدم تو ذوقش میخوره! اخیرا یکی  از نزدیکهای من برام دستش رو شده.نمیشه صداشو در بیاری خیلی چیزا به هم میریزه.مجبورم فقط قطع یا کمرنگ کنم روابط رو!خیلی سخته باورش!
فقط کسی که تجربه ش رو داره میفهمه من چی میگم!خیلی اعصابم به هم ریخته!
**********
ماه رمضون سختی در پیش داریم.من هرچی ماه رمضون رو دوست دارم از ماه صفر بدم مییاد..عاشق لحظه های افطار وسحر هستم.هفت هشت سال دیگه تو گرما باید روزه بگیریم.روزهای بلند و طاقت فرسا.خدا به دادم برسه با این بچه ها!تا ظهر میخوابند.کاش میشد ناهارشون رو که خوردند ،دوباره بخوابن تا غروب !
 

۵ نظر:

  1. سلام خانوم حال شما؟
    ممنون از نظر لطفی که به من داشتید.همسرم خیلی از شما و همسرتون تعریف کردن. ما که حسابی مشتاق دیدار شدیم اگه افتخار نصیبمون بشه!
    در رابطه با دوستتون تجربه ای نداشتم که بتونم نظر بدم ولی ماه رمضونو با همه ی گرما و....میدونم انقدر خوبه که هر سال وقتی داره تموم میشه آرزو میکنم همه ی سال ماه رمضون بود!
    اون مسجدی که خاطرشو گفتم تو قم هست ولی مسجد الغدیر نیست.شاید رفتم عکساشو گرفتم گذاشتم تا مخاطبین خوشون قضاوت کنن.گرچه کم نیست از این موارد اطراف ما....
    برقرار باشید و سبز

    پاسخحذف
  2. درود به شما.
    بله ما نیز تایید میکنیم که از شب های زحمت منزل شما و شام های کذائی و مزاحمت های بی شمار برای خانوم گفتیم.
    در مورد دوست که باید عرض کنم جمیع دوستان بنده یه خصلت بد بالاخره دارن. خوب یه دست توشون کمه معمولا. ولی خوب بالاخره باید کنار آمد و البته با بعضی از خصلت ها اصلا و ابدا نمیشه کنار آمد. مثل همین هایی که شما گفتید و مخصوصا اگر بچه داشته باشید که رو اخلاق و روابطش تاثیر بگذاره. امیدوارم که این بنده خدایی هم که گفتید از این دوری و قطع رابطه نگران بشه و اون مشکلش حل بشه. خوشحالم که وبتون رو به روز میکنید و آرزومند سلامتی برای شما و خانواده محترمتون

    پاسخحذف
  3. ناشناس۱۵:۱۲

    وا ! راست می گی ما یک دوستی داریم که مرده خیلی هیزه و توی هر شرایطی بالاخره یک جوری می خواهد که به ادم نزدیک بشه. روابط با ادمهای مشگل دار خیلی سخته ولی من اگر جای تو بودم کلا قطع می کردم تا برای طزف سئوال بشه که چرا قطع کردی بعد هم تو دلیلش را بهش بگویی. لادن

    پاسخحذف
  4. امین۱۲:۴۹

    سلام و عرض ادب و احترام
    امیدوارم که حال تون خوب باشه و نماز روزه هاتون هم قبول درگاه احدیت ..

    بدین وسیله کشف شدن شما رو به خودم ، خاله و دخترخاله تبریک عرض میکنم و در عین حال به شما و سایر دوستان دور و نزدیک ، تسلیت .. امیدوارم که غم آخرتون باشه (-:

    و اما بعد ..
    با اینکه برادر مرده میداند غم مرگ برادر را (!) اما خدا رو شکر اینقدر در فراسوی زمان ما نامردی و ریا و تزویر در پشت نگاه ها و گفتار و رفتار ملت خونه کرده است که نمیشه کسی رو با مسائل این چنینی ، چندان بیگانه فرض کرد (!) هر چند که ممکنه برای تمام افراد به شخصه پیش نیومده باشه اما خانباجی بزرگوار ، نخورده باشیم نون گندم .. کم هم ندیدیم دست مردم !!

    از خدا برای شما آرزو صبر و برای مریض منظور پست تون نیز ، آرزوی هدایت دارم !

    شاد باشید و شادی آفرین
    یا حق

    پاسخحذف
  5. آره. کم و بیش واسه هر کسی ضربه خوردن از رفقا و فامیل و عزیزا پیش اومده.
    راهیم نداره. یا باید چشمتو ببندی و فراموش کنی، یا بذاریش کنار، یا تلافی کنی.
    که همه شون بدن.

    منم یه زمانی عاشق لحظه های افطار و سحر بودم.

    پاسخحذف