شنبه

26 تیر


۳ نظر:

  1. جالب بود. فک کنم بجز قسمت لوازم آرایشی، بقیه شون همه شامل حال من می شن. پس در نهایت چون یه بند رو رعایت می کنم، یه چیزی حدود 0/5 درصد به عمرم اضافه می شه. یعنی به عبارتی اگه قرار باشه پنجاه سال عمر کنم، بجاش 50/25سال عمر می کنم. به عبارت دیگه پنجاه سال و نود و یک روز و شیش ساعت!

    پاسخحذف
  2. سلام مطالب جالبی بود ولی من خیلی هاشو قبول ندارم از نظر من دنیا دو روزه آدم این دو روزه رو باید کیف کنه و خودشوبا مسائل جرئی زندگی آزار نده

    پاسخحذف
  3. بیشتر عمر کنیم که چی بشه؟
    بیشتر غصه بخوریم؟
    بیشتر زجر بکشیم؟



    خانباجی
    تایید شده ، آشکار
    شنبه 2 مرداد 89 18:12
    سلام
    از وب هلو و لیمو خانم پیدات کردم.دو سه تا از پستت رو هم خوندم.
    نفهمیدم شما خانمی یا آقا.
    پست دختر خونه رو خوندم.با اون که بچه فامیلتون بهت زنگ زده بود ازت بادکنک میخواست.انگار اونجا بهت عمو گفته بود.روی این حساب میگم default اسم دختره یا پسر؟ http://khatkhatih.blogspot.com
    پاسخ شما : خب درسته.
    دیفالت فقط اسم دیفالته و لاغیر

    پاسخحذف