پنجشنبه

27 خرداد

امروزباید کارنامه ی پسرم رو میگرفتم.موقع برگشتن با این که من عادت ندارم با سرعت زیاد رانندگی کنم و ازقضا اون خیابون هم جای خیلی خلوتی بود نزدیک بود تصادف کنم.الان که دارم مینویسم بیشتر میترسم. داشتم میدون رو دور میزدم که انگار یکی فرمون ماشین رو گرفته بود هی به طرف کنار میدون به طرف جدولها ماشین رو هدایت میکرد.منم سعی میکردم که فاصله بگیرم.یه لحظه دیدم ماشین هی اینور و اونور میره.به فکرم رسید همون وسط بزنم روی ترمز.اصلا نمیدونم چطور شد و چرا این اتفاق افتاد.چقدر سریع و ناگهانی!!!!!!!یه وقتایی فکر میکنم بعضی از موضوعات برای خودم هیجان بیشتری داره تا دیگران.این یکی از اتفاقهایی بود که  فقط خودم میفهم که اون لحظه چه احساسی داشتم.
****************

دیشب یه میز گرد جالب تلوزیون نشون میداد.فکر کنم شبکه 3 بود.موضوع  بحثشون مبارزه با بد حجابی بود.یکی از کارشناس ها یا یکی از مشاوره ها میگفت آثاری که از زمان تخت جمشید باقی مونده نشون میده که زنهای اون زمان هم درایران اسلامی با حجاب بودند...................
اسلام کجا بوده اون موقع؟!!!!!!!!!!!!!!!!

***********
یه مدت ما از شر پارازیت های ماهواره راحت بودیم.منم تو همین موقع بود که به سریالهای فارسی 1 علاقمند شدم.دوباره دو سه روزه پارازیت انداختند.اگر کسی آدرسی داره که من بتونم سریالهای فارسی وان رو دانلود کنم /لطفا بده.یا جایی که بتونم از طریق نت ببینم.
*******
چه موقع فوتبالهای جام جهانی تموم میشه؟از بی توجهی و پوست تخمه جاروکردن و متکا جمع کردن خسته شدم!!!!!نفرت دارم از فوتبال و فوتسال و هر چی که شوهرم رو از من و بچه ها دور کنه.

۴ نظر:

  1. سلام خانباجی عزیز بازگشت به وبلاگتون مبارک باشه امیدوارم همیشه شاد و پیروز باشی

    پاسخحذف
  2. ناشناس۱۵:۲۱

    خانباجي جون لطفا با احتياط رانندگي كنيد. !!!! عزيزم مگر نمي دوني اسلام هميشه بوده از زمان بشريت فقط اسلام بوده؟؟؟ !!!!!!!!خب بايد با حجاب باشي حالا به هر چي بايد متوسل مي شوند كه بگند حجاب داشته باش.
    منم از فوتبال متنفرم نه به خاطر اينكه كسي را از من دور مي كنه بخاطر اينكه نمي تونم سريال فارسي 1 را ببينم!!!
    لادن

    پاسخحذف
  3. انوشه۱۳:۴۹

    سلام بر جناب خانباجی...خوبی؟
    الان شما باربی شدین؟!این مدت نبودن شما به دلیل کم کردن وزن بود؟!

    پاسخحذف
  4. خدا رو شکر به خیر گذشت. حالا با امتحانا چه کرد این شازده پسر؟ دخترت چه کرد با امتحانا. بدقولی بد چیزیه ها، می دونی که؟ :D

    ببین. یه وسیله هس که Db ستلایت رو بیست تا بیشتر می کنه.
    بذار اینجوری بگم که متوجه بشی. هر LNB حداکثر 30Db دریافت می کنه. با این وسیله 20Db به دریافتی LNB اضافه می شه. به زبون ساده تر یه جور تقویت کننده امواجه. قیمتی هم نداره. حدود بیست سی تومنه. بگیر بده رو دیش نصب کنن واسه ت. به نظر من بهترین راهه

    پاسخحذف