شنبه

بازگشت من

بعد از مدتها برگشتم به نت ،پسورد وبلاگم و ایمیلهام رو فراموش کرده بودم.کار خدا بود که پسورد شون رو یادم اومد.
**********
امروز 15 خرداده.زمان زیادیه که اینجا رو آپ نکرده بودم.درگیر وبلاگ رژیمیم بودم.بعدشم که شارژم تموم شد و کمردرد شدید و استراحت اجباری و دوباره افزایش  مجدد وزنم پیش اومد. اگر به همین منوال پیش بره حتما بر میگردم سر پله اول.یکی از دلایلی که دوباره نت رو شارژ کردم همین بود که با کمک دوستان  اون یکی وبلاگم انگیزه م رو تقویت کنم.برای اطلاع دوستام برای عید 7 کیلو کم کردم وخیلی راضی بودم.همه میگفتند دیگه کافیه و نرمال شدی.فکر کنم اصلا همونها باعث شدند که من دوباره چاق بشم.در حال حاضر 3 کیلو از عید  چاق تر شدم و کلی به هم ریختم.امروز فردا میکنم برای تحرک و پیاده روی.یه جرقه لازمه که تنبلی رو کنار بگذارم واز خواب صبحم کم بذارم .
*************
دلم برای همه دوستام تنگ شده بود.خوشحالم که بازم بهشون نزدیک شدم و در ضمن تشکر میکنم از همه دوستانی که تو این مدت جویای احوال من بودند و برام کامنت و میل گذاشته بودند.

۶ نظر:

  1. مهربانو۰۸:۵۲

    سلام خانباجي دوست خوب و عزيز
    چطوري خانوم
    چه عجب تشريف اوردي!!
    والا ما احوال پرس شما بوديم از دوستان دور و نزديك
    اگه بخواي رژيمت خوب جواب بده حتما" بايد با ورزش باشه وگرنه كم خوردن چاره كار نيست.
    سعي كن انگيزه داشته باشي و فقط مقطعي لاغر نشي ..
    و ورزش رو هميشه تو برنامه زندگيت داشته باش

    پزشك معتمد نت(شكلك دندون به قول خودم)
    خوشحال شدم خانوم ديدمت

    پاسخحذف
  2. سلام عزیزم
    خدا رو شکر الزایمرت خوب شد :)

    حالا باید زود به زود بیای از شیطونی های بچه هات بنویسی

    یه بار من تو وبلاگم نوشتم که حسابی لاغر شدم و همه ازم تعریف میکنن و ... یکی از بچه های گروه نوشت همیشه یه گوشت در باشه و یکی دروازه ... حتی اگه ازت تعریف هم کردن گوش نده چون باعث میشه به خودت امیدوار بشی و فکر کنی خیلی خوب شدی و دیگه رژیم و ورزشو بذاری کنار . ببین خودت از خودت راضی هستی یا نه . ملاک خودتی ...

    تنبلی رو بذار کنار
    با بچه هات صبح برو بدو . یا عصر پیاده برو خونه مامانت ...

    من یه خانباجی مانکن میخوام

    پاسخحذف
  3. سلام
    از درس و مشقام پرسیدی ، ای بدک نیست البته سلام میرسونه!!!!
    من سابقه دارم که یه بار یهو رژیممو ول کردم و باهاش ورزشمم ول کردم
    یهو خیلی تپلی شدم و یهو ثابت شدم
    همه چی خیلی یهویی شد !!!!

    پاسخحذف
  4. سلام.
    اینا اصلا مهم نیس. مهم اینه که ما دوستات تو رو هر جوری که باشی دوست داریم.
    اگرم می خوایم و تشویقت می کنیم که رژیم بگیری، بخاطر اینه که خودت اینو می خوای.
    بهرحال کافیه چن لحظه فکر بیست سی سال آینده ت رو بکنی که سنت رفته بالا و وزنت زیاده، با کمر درد و پا درد و پوکی استخوان سن بالا، به اضافه کلی چربی دور قلب.

    پاسخحذف
  5. اول سلام
    دوم این آهنگ وبلاگتون چقدر زیباست
    توی این دل شب که چند تا غصه با هم دارن بهم فشار میارن این آهنگه اشکمو در آورد با وجود اینکه نمیدونم چی میخونه
    خیلی از مطالبت رو خوندم و واقعا" برام جالب بودن
    لطفا" اگه میشه آدرس اون گروه رو به من هم بده برای وزن کم کردن احتیاج به یه پایه دارم
    مررررسی

    پاسخحذف
  6. اول سلام
    دوم این آهنگ وبلاگتون چقدر زیباست
    توی این دل شب که چند تا غصه با هم دارن بهم فشار میارن این آهنگه اشکمو در آورد با وجود اینکه نمیدونم چی میخونه
    خیلی از مطالبت رو خوندم و واقعا" برام جالب بودن
    لطفا" اگه میشه آدرس اون گروه رو به من هم بده برای وزن کم کردن احتیاج به یه پایه دارم
    مررررسی

    پاسخحذف