چهارشنبه

رژیم درمانی

من از دیروز یه حماسه بزرگ آفریدم.رژیم کاهش وزنم رو طبق نظر متخصص شروع کردم.ازقول دکترمن در 15 روز آینده چهارکیلو وزن کم میکنم.فعلا مرحله اول درمان رو دارم طی میکنم که شامل دو روز مایع درمانیه و 13 روزبعدی شامل سالاد وکباب گوشت سفید وقرمزکم چربی میباشد.الان من فعلا روز دوم مایع درمانی هستم .روزی ده لیوان آب و هر مقدار آب میوه و شیر که دوست داریم.خدایی شما که این مطلب رو میخونید فقط دو سه تا لیوان آب نا خواسته بخورید، بیایید اینجا بنویسید که یکی دوساعت بعدش چی به سرتون مییاد!!مخصوصا اگر بیرون از خونه باشید .مثلا تو خیابون باشید.حالا یا پیاده یا تو ماشین..شاید به پَستی بعضی از آدمها هم پی ببرید که از اختیار گذاشتن دستشویی مغازه شون به شما هم دریغ کنند.
********
تا حالا بیشترین آمار کامنتی که دیدید چقدر بوده؟صد تا ؟دویست تا؟پونصد تا؟هزار تا؟دو هزار تا؟اینجا رو ببینید!3126 کامنت!به محتوای کامنتها کاری ندارم.فقط تعدادش برام جالب بود.کامنتهای پستهای دیگه ش هم از مرز 1000 و 2000 رد کرده!باشه!ما که بخیل نیستیم.حالا میگم یعنی !!..
*******
منم بهترم.ولی هنوز نتونستم اینجا رو دوست داشته باشم!
یه جورایی خوشی زیاد دلم رو زده!
******
خوشحالم از اینکه نماز صبحم دیگه قضا نمیشه. به این خاطر که آفتاب دیر طلوع میکنه!تقریبا بعد از رفتن پسرم به مدرسه ! من اون موقع هنوزم وقت دارم نمازم رو به کمرم بزنم.حول وحوش ساعت 7 صبح مثلا!تازه ازتعداد نمازهایی هم که غروب آفتاب میخونم  کم میشه.قبلا جوری تنظیم میکردم که هفده رکعت رو همه رو با هم میخوندم.الان سه چهار دقیقه زمان زیاد می یارم که بیام بشینم پای نت.
******
پی نوشت:
فشار زیادی روی سرم هست.  نتونستم دوام بیارم.این دوروزه نباید هیچ خوراکی جامدی میخوردم.امروز  زیر آبی  رفتم .دیگه از ساعت یازده شب به بعد هم  نباید بیدار باشم.این طبق اون برنامه ایه که دکتر برام نوشته.الان ساعت دوازده هست و قلندر بیدار!

۱۴ نظر:

  1. سایه - نوشته های یه مامان۱۲:۰۴

    سلام خانباجی جون
    خدا رو شکر بهتر شدی .
    امیدوارم خدا از دهنت نشنوه :) که گفتی افسردگی در راه دارم :)))
    چطوری طاقت میاری هیچ جامدی نخوری !!!!!!!!
    من که میمیرم بخوام طبق رپیم عمل کنم
    ولی امیدوارم تو موفق بشی
    در ضمن اون وبلاگ ادرسش اینه :
    www.ssaabaa.blogfa.com
    مقاله های خیلی خوبی میذاره . و مسابقه های جذابی هم برگذار میکنن که خیلی موثره
    در مورد اب زیاد خوردن ما هم داشتیم . ولی همراه با بقیه ی چیزها . تازه دردت رو هم میفهمم !!!!!!
    نمازات هم قبول :)

    پاسخحذف
  2. بهت قول می دم اگه وزن کم کنی کلی روحیت عوض می شه!فقط برنامرو کامل و سر وقت اجرا کن تا نتیجه بگیری.
    منم تابستون 10 کیلو کم کردم با نسخه دکتر ولی رژیمش اینجوری قرطی بازی نبود همه چی داشتم همراه هم ولی کم.
    ولی دوره ی تثبیتش که بود برنامه بهم ریخت اومدم همدان خر تو خر شد.
    الان دوباره شروع کردم روز 5 شه.هر هفته یک کیلو تا 800 گرم کم می کنم(تو خوابگاه یکم وزنم برگشت)
    برنامه بعدیم برنزه کردنه که می یوفته به تابستون!!
    راستی اون خوابم!شاید چون مسواک نزده بودم این خوابو دیدم!!و اینکه دلم برا مجید تنگ شده بود

    پاسخحذف
  3. زشت۱۵:۳۶

    راستی مایع درمانی اول شکمو کوچیک می کنه خوشال باش!چون من همه جام لاغر شده بود الا شکمم!

    پاسخحذف
  4. سلام خانباجی گل
    خوبی ؟
    از اخرین باری که پیشت اومدم خیلی چیزها اینجا تغییر کرده
    خونه ی حقیقی و خونه مجازیت هر دو تغییر کردن
    عکست رو هم که عوض کردی و موسیقیت رو
    همه چیز شور انگیز تر شده
    و مطمئنا خونه جدیدت هم همینطوره اما خودت که می گی راضی نیستی البته حدس می زنم کم کم خو بگیری و اینجا رو هم به اندازه اونجا اگر نه بیشتر ,دوست بداری
    اگر دیدی بی معرفت شدم بهت دیر به دیر سر می زنم
    استرس امتحانم رو داشتم بلاخره شنبه این لعنتی رو میدم و خلاص می شم تنها می مونه مصاحبه اش که اونرو هم یه کاریش می کنم
    یه مدت شده بود حتی حوصله نداشتم وبلاگ خودم رو هم آپ کنم لذا دیروز به هر مکافاتی بود یه تغییراتی توش دادم که از تکرار در بیاد
    و همون موسیقی رو گذاشتم که بدت میومد ( خنده )

    پاسخحذف
  5. سلام عزیزم خوشحالم که دوباره میام پیشت اما چرا اینقدر غمگین و افسرده البته خیلی طبعیه این مسئله برای هر کس پیش میاد اما امیدوارم زود باهاش کنار بیای چون خیلی حالت بدیه یه جور که انگار بین زمین و آسمون معلقی راستی منم یه هفته ای نیم کیلو کم کردم میخوام یه نه ده کیلویی کم کنم البته با ورزش مداوم و کم خوری امیدوارم هر دومون تو این راه موفق باشیم

    پاسخحذف
  6. سلام.
    تو که تا حالا ده بار یا خواستی واسه رژیم اقدام کنی یا شروع کردی. مهم اینه که تمومش کنی.
    بعد ببین. دکتر نمی تونست کاری کنه که یکم بیشتر وزن کم کنی؟ یعنی پونزده روز وقت بذاری واسه چهار کیلو؟ اینکه وزن دماغتم نمی شه.
    ایشالا که هم به خونه جدید عادت کنی، هم دیگه زیرآبی نری، هم از شر این صد و بیست کیلو اضافه وزنت راحت بشی، هم ما دوستای عزیزت رو فراموش نکنی. حالا من جهنم، ولی آریا رو ببین چه پسر گلیه؟ فراموشش نکن.

    پاسخحذف
  7. سلام قلندر
    از خواب بيدار شو
    خواب بودي گله رو دزد برد آهاي ايها الناس يكي بيدارش كنه
    بابا اين ر‍ژيم غذايي بي فايده هست
    نمي خوام نا اميدت كنم اما هر كي رفته هر چي كم كرده بعدش برگشته سر جاش
    حالا از خواب بيدار شو خانباجي جاي اينكه پولتو بريزي تو جيب دكتر برو يه ورزشگاه ثبت نام كن بعد اراده كن كه وزن كم كني بعد ببين چه جوري هم تنت سالم ميشه هم ميايي رو فرم و سلامتي پيدا مي كني هم وزنت چقدر مياد پايين شادابي و نشاطشم كه جاي خود
    اين مطلب رو جدي بگير
    اين همه پول تو جيب اين دكترا نريزيد
    اين يك اخطار است هم اكنون به فكر ياري سبز خودتان باشيد

    پاسخحذف
  8. نادیا۰۹:۳۹

    سلام عزیزم برات میل زدم

    پاسخحذف
  9. سلاااااااااام
    تو کی اومدی؟!؟!؟1
    چرا خبر ندادی بی وفا!!
    الان باید زود برم.
    فعلا!

    پاسخحذف
  10. سلام خانباجی
    مخلصییییییییییییییم
    دلم برات تنگیده بود.
    .
    باورکن من چشمام ضعیف نیست هااا(چرا اینقدر سایز فونت هات بزرگه؟؟؟؟)))
    یاعلی

    پاسخحذف
  11. انوشه۱۵:۰۸

    سلام ....فعلا" حاظر تا بعد بیام نظر بدم....
    با اون حماست!

    پاسخحذف
  12. من که نمیخوام خودکشی کنم(ازدواج) پس قائدتا بچه هم ندارم باز خوش به حال شما که جیگیل داری و برات نمازهاتو میخونه
    .
    بابا حماسه.نکن این کارهارو .من هرجا رفتم گفتم(باجی مانکن) شما تیپت درسته.نیازی نیست لاغر بشی..وقتی یارانه ها هدفمند شد خود به خود لاغر میشی

    پاسخحذف
  13. من از پسرخاله خبر ندارم شما میخوای خبر داشته باشی؟؟ زهی خیال باطل

    قربونش برم 57 تا سیم کارت داره
    بعد از 24 ساعت تلاش برای پیدا کردن خطی که روشن باشه. شما با این پیغام مواجه میشید:( شما روی منشی هستید) این یعنی آخر ضدحال
    عید دارم میرم قم خونشون
    بعد از 10 سال دارم میرم خونشون

    پاسخحذف
  14. سلام
    معومه که خونه ی خاله ی ما اعیانیه
    چی فکر کردید.یه قم و یه خاندان معراجی
    منظورتونو نفهمیدم برای چی تسلیت گفتید شاید بخاطر مرحوم دوستش بوده
    .
    بابت اینکه به وب ما هم اومدید بسیار سپاسگزاریم
    یاعلی

    پاسخحذف