جمعه

رژیم درمانی2

به شدت درگیر رژیمم هستم.تا حالا 2 کیلو وزن کم کردم.با یه گروه آشنا شدم که همه اهل رژیم هستیم.من وزن بعضی ازاونها رو میبینم به خودم امیدوار میشم.
هر کی اضافه وزن داره و جدی تصمیم گرفته که وزن کم کنه ،بگه آدرس اون گروه رو بدم.من دیگه دستور دکترم رو انجام نمیدم.همه چی میخورم .اما کم و حساب شده.کالری شماری میکنم.
********
کلی دوست جدید پیدا کردم .این وبلاگ رو فعلا بی خیال شدم.فقط روزی یکبار میام یه سر وگوشی آب میدم و میرم.حواسم هم هست کدوم از دوستام که لینکشون کردم آپ میکنه.چون اسمش اول لینکها مییاد.پس نتیجه این که دوستان این وبلاگم رو فراموش نکردم.

********
شما هم شنیدیدن سال 2012 پایان دنیاست . اینجا رو بخونید.فیلم 2012 هم میگن بی ربط نیست به این مقاله.خلاصه که اگر واقعا همینطور باشه من دارم بیخودی کم خوری میکنم.2 سال دیگه من قراره بمیرم!




۳۰ نظر:

  1. زشت۱۹:۰۱

    موفق باشی خانباجی!دکترا چی می گن؟می گن مهمترین مرحله ی رژیم تثبیت است!!
    اگه واقعا 2 سال دیگه باشه که راحت می شیم پس!

    پاسخحذف
  2. سلام بر باجی مانکن
    بوی خیانت میاد
    ای بی معرفت حالا وب جدید پیدا کردی و ما رو فروختی؟
    .
    دمت گرم خانباجی.داشتیییییییییییم؟؟!!!

    پاسخحذف
  3. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  4. مهربانو۰۸:۱۹

    سلام خانوم خوش تيپ خوبي؟
    خوبه در عرض اين مدت 2 كيلو تونستي كم كني ..
    فكر كن من در عرض يك سال 2 كيلو كم كردم البته سايز كم كردم نه وزن ..
    ولي ورزش خيلي خوبه من اين كم كردن وزن و سايز رو با ورزش انجام دادم .
    ادامه بدي آنجلينا جولي مي شي واسه خودتا ..
    به حاجي بگو بره تو خط براد پيت كه بهت بياد..
    خوشحال شدم خانوم
    يا علي

    پاسخحذف
  5. سلام خانباجي
    من كه گفتم رژيم نگير خلاص
    اما جدي ورزش بهترين روش هست
    ضمنا در مورد 2012 هم زياد شنيدم
    لازم به ذكر است كه پيش بيني هاي اين پيشگو 90 درصدش تحقق پيدا كرده

    پاسخحذف
  6. باشه بابا. باهات شوخی کردم. چرا دوس داری همه چیو جدی بگیری و دنبال اثبات باشی تو؟ مسابقه که نمی دیم با هم.

    پاسخحذف
  7. منم هر وقت دماغ نامجو رو میبینم به خودم امیدوار میشم

    پاسخحذف
  8. سلام
    رژيم بد نيست . اگر همه در نحوه خور و خواب رعايت اصول و ميانه روي داشته باشند نه چاقي مفرط بوجود مي آيد نه اينهمه زحمت ...
    در مورد پايان دنيا هم هيچكس نميداند كي پيش مي آيد و اين غير ممكن است جز خداوند كسي بداند پايان چه وقت است ... پس نه خودت را ناراحت كن نه نااميد باش . زندگي كن و خوب هم زندگي كن گلم.

    پاسخحذف
  9. مهربانو۰۷:۴۵

    سلام بر خانوم خوش تيپه
    خوبي خانباجي جون
    راستش همه پيدا كردنا تو نت خوب نيست مي دوني اون بنده خدا كه مي گم پيدا شد خوب يه دوست مجازي نبود حالا دوست من نه فاميلمون ولي دوست تو گويا تو دنياي مجازي بوده خوب نمي دونم معمولا" همه واقعيت رو رو نمي كن. بعضيا هم مثل من و تو زيادي واقعين . شايدم اين واقعيتمون زياد خوب نباشه نمي دونم . ولي به هر حال هر جايي خوب و بد داره . نتم دوستياش خيلي حساس و بده يعني مي خوام بگم معمولا" بدياش از خوبياش بيشتره . خدا آخر و عاقبتمونو بخير كنه با اين اعتمادامون....
    راستي چند كيلو ديگه كم كردي البته بگما اولش خيلي كم مي كني ولي بعد كم كم وزنت كم مي شه در ضمن براي اين مي گم برو ورزش چون همزمان با لاغر شدن بدنت عضله مي سازه و اندامت مياد رو فرم. براي روحيتم خيلي خوبه . دلم مي خواد تو آپ بعديت بنويسي كه ورزش مي ري.
    موفق باشي دوست عزيز

    پاسخحذف
  10. سلام.
    مي خوام با شما مسابقه بزارم من چاق مي شم شما لاغر!(خنده).من بين 59 و 60 كيلو بالا و پايين مي رم.دعا كن من چاق شم.
    جنون به سرم زده وقت امتحانا اومدم تو اينترنت .
    در ضمن باريكلا به شما خواهر گرامي كه نمازت رو قضا نمي كني.در مورد قضيه 2012 من هم شنيدم خدا گفته هيچ كس نمي دونه كه قيامت كي هست حتي پيامبر نمي دونست چه برسه به پيشگويي كه جناب قناري فرمودن.
    انشاء ا... كه موفق باشي.

    پاسخحذف
  11. پیشگویی های نوستر آداموس رو خیلی هاشم درست از اب در نیامده ها. زندگیتون رو مختل نکنید. به خود من اگر بگن یک روز دیگه یا یک هفته دیگه از زندگیت بیشتر نمونده، عین روزهای عادی زندگیم زندگی میکردم. خیلی طبیعی و عادی سر کار میرفتم، دوربین به دست میشدم و اگر سوژه ای میدیدم شکار میکردم، خیلی طبیعی میخوابیدم، غذا میخوردم و ..... کاملا عادی.
    سینمای یهود زیاد اصرار داره که توهم باوری، یا نظریه پایان دنیا و آخرین انسان فوکویاما رو ترویج بکنه. ولی خوب این نظریه مخالفینی هم داره. شما خیلی این فیلم ها که ساخت صنعت فوق العاده سینمای آمریکا و یهود هست رو جدی نگیرید. دیدنش رو خودم هم سعی میکنم ببینم، ولی تاثیر پذیری ازش رو خیر. برقرار و بردوام باشید. امیدوارم باز این وب رو آپ کنید.

    پاسخحذف
  12. http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=81945
    بد بخت شدیمِ

    پاسخحذف
  13. سلام.
    خبریه؟ نظرتو تو وب مهربانو دیدم. اگه مشکلی برات پیش اومده و کمکی از دستم برمیاد بگو. در خدمتم.
    ضمنا قبلنا ما محرم رازت بودیم، کرخیدی؟ :D

    پاسخحذف
  14. به خدا نظر دادن تو اینجا میسر نیست!
    وگرنه میبینی که یه ریز بهت ایمیل میزنم.

    پاسخحذف
  15. شکمو۱۰:۲۵

    سلام خانباجی جون

    حالت چطوره ؟

    میشه ادرس اونجا رو به منم بدی :)))

    پاسخحذف
  16. ناشناس۰۳:۱۰

    برو بابا بی خیال دلت به داین چرت وپرت ها خوشه

    پاسخحذف
  17. ناديا۲۱:۰۰

    سلام
    ممنون از اظهار تاسفت
    دلم خيلي پره و خيلي حرفا واسه گفتن داشتم ولي نميدونم چرا ميل سند نميشه
    من باهاشون توي كوه نبودم
    خانباجي شب ميشينم واست مينويسم كلي حرف دارم كه يه گوش شنوا ميخوام
    تلفن خونمون هم وصل شده
    تو هم مواظب بچه هات باش

    پاسخحذف
  18. ناديا۰۷:۵۹

    سلام خانباجي
    خانباجي دلم تنگه خيلي تنگه
    خيلي تنهام.از اين دنيا خيلي خستم.من همينجوريش افسردگ داشتم حالا دارم ديوونه ميشم.هيچ كس رو ندارم حرفم رو بفهمه
    آجي عاشق مينياتور بود مخصوصا مينياتور هاي فرشچيان
    كلاسشم ميرفت .عكسا رو به عشق اون گذاشتم
    ديشب رفتم دم در خونه آبجي بزرگم.شوهرش ميگفت خيلي تنهاست.بيشتر بهش سر بزن.ميدونم اونا خيلي باهم بودن.ميدونم الان خيلي سختشه.ولي من نميتونم.كوري عصاكش كور دگر شود؟
    كاش.......

    پاسخحذف
  19. انوشه۲۳:۴۵

    سلام ملیکمممممم!
    خوبید شماا؟!
    احتمالا" خوش تیپ شدین دیگه به ما سر نمیزنید!
    میگم که.. الان لاغر شدی منو که میشناسی؟!
    بیا آپ کن ببینیم چه خبر؟
    خاله سوسکه ی من خوبه؟!
    ملت وزن کم میکنن دوستاشونو فراموش میکنن! میگن دوره آخر زمون شده ...همینه هاااااااااااااا!
    میگی نه از خاله بپرس!
    اون که دیکه جواب سلامم نمیده!فک کن!!!
    آدمو برق بگیره جو نگیره!
    خوش باشی خوش تیپ

    پاسخحذف
  20. ناديا۰۱:۰۶

    لام عزيزم
    يعني چي اعتماد نداري؟شماره تو برام بفرت خوشحال ميشم صداتو بشنوم

    پاسخحذف
  21. من اما اصلا به این چیزها فکر نمیکنم.
    اسم هم که در آن لیستت نیست که بیایی و ببینی.

    پاسخحذف
  22. راستی تو میخوای واقعا وزن کم کنی؟؟!!!!

    پاسخحذف
  23. سلام و درود به خانباجی خانم.
    دیگه این وب تعطیل شد؟ بابا میامدیم کلی نکته و حرف قشنگ یادمیگرفتیم. حیف شد.

    پاسخحذف
  24. ناديا۰۸:۲۴

    سلام خوبي؟
    ايميل نميشه برات فرستاد
    گوشي هم برنميداري
    اينجاكامنت گذاشتن هم كه مصيبته
    من چي كار كنم؟

    پاسخحذف
  25. ناشناس۲۲:۲۵

    خانباجي خانوم دستم به دامنت. ادرس را رد كن با . هنوز يك سانتيمتر كم نكردم. خيلي خوب منو شناختي . اره عزيزم 31 ساله هستم و بسيار متاثر از سن و سالم. اون ايرادي زير دندون را كه ازم گرفتي خيلي خنديدم. معلومه حواس جمي داري. الان وبلاگت را لينك مي كنم. بازم بهم سر بزن. مي دوني كه من كي هستم. من يك لادن البالو هستم

    پاسخحذف
  26. لادن۱۶:۳۶

    خانباجي جونم . نمي تونم ادرسم را بنويسم. همش eror ميده. بعد هم عزيزم ادرس صبا را برام ننوشته بودي . نمي دونم چي جوري پيداش كنم ولي من وبلاگ جديدم را با عنوان ladanbano.blogfa.com درست كردم. خواهش مي كنم به اون سر بزن و دقيقا ادرس وب را بده. ممنون . از اينكه زود بهم جواب دادي ممنونم

    پاسخحذف
  27. لادن۱۹:۱۵

    عزيزم ادرس صبا را پيدا كردم. خيلي ممنون از راهنمايت

    پاسخحذف
  28. سلام دکتر.چطوری؟؟؟؟؟ممنون از اینکه بهم سر زدی.طرز دانلود میخوام بهت بگم.
    کد اولی که گذاشتم=1.روی اون کد کلیک میکنی 2.یه صفحه ای باز میشه 3.میری پایین صفحه سمت راست نوشتهclik here
    4.یه صفحه کوچولو باز میشه نوشته saveاونو میزنی یه جا اهنگو saveمیکنی.
    کد دومی=1.روش کلیک میکنی 2.یه صفحه باز میشه 3
    .تواون صفحه نوشتهdownload
    بای ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی

    پاسخحذف