جمعه

فروشگاه لباس


- شلواردخترونه برای دو سال  و شلواردخترونه  برای نه سال  چی دارید؟ 
-چه رنگی؟چه مدلی؟
-جنسش خوب باشه!هر چی میخواد باشه.
-این خوبه؟
- آره.دو تا ازهر سایز بذار.
-بلوز هم براشون میخوام.
-برو نفر اولی!
چهار پنج تا فروشنده داشت این مغازه ...رفتم پیش اولی.
-چند سال؟
-دخترونه دو سال و نه سال
-خوبه؟
-نه ، میخوام خوب باشه.میخوام جای لک بهش نمونه ،وقتی شسته میشه.
-این چطوره
-نه ،این خوب نیست
- این حرف نداره،نمیخوای لباس بخری ،برای چی عذر و بهونه می یاری.بگو نمیخوام ،خلاص!چرا تو سر مال میزنی؟
- نمیخواستم بخرم ، اینجا چکار میکردم؟
- می آیید  اذیت میکنید. چیزی نمیخرید که!
مغازه شلوغ بود.اصلا اهمیت ندادم به حرفش .همین موقع  اونی که منو فرستاده بود پیش این ،اومد در گوش رفیقش  یه چیزی پچ پچ کرد ودوباره برگشت سر کار خودش!
نفر سومی:
-بیا خانم اینجا.....چی میخواستی؟
- بلوز دخترونه
-اینا جنسش خوبه.ببر اگه بد بود، بردار بیاربرای خودم
-باشه میبرم.یه شلوار برای پسر سیزده ساله هم بده لطفا
-شما لطفا بروپیش اون آقا.اون مخصوص شلواره.اشاره میکرد به همون پسره که اول دیدمش.
آقا شلوار برای ....
- چشم خانم .......اجازه بدید  
-یه رنگ تیره بده.
-خوبه؟ دیگه برای چند ساله میخواهی؟(نکته جالب این پست همین بود)حداقل برای من که جالب بود حرفش!
-دیگه هیچی!
-تموم شد؟!مبارکتون باشه ،خانم  من به اون آقا هم تذکر دادم بابت حرف زدنش به شما
-مهم نیست.حساب کنید لطفا

۵ نظر:

  1. سلام خانباجی...پیشاپیش عیدت مبارک
    پست داغ و جدید گذاشتم و رفتم دیگه
    یاعلی

    پاسخحذف
  2. انوشه۲۰:۲۳

    سلام...چطوری؟
    میگم که اونجا میدونه تره بار نبوده احیانا"...!
    یا مثلا زمین والیبال...چون خوب پاس کاری میکردن ...!من جای تو بودم...کلا" خرید نمیکردم!
    به رفتار فروشنده اهمیت میدم..چند نفر ازش خرید نکنن دستش میاد که چجوری با ملت حرف بزنه!
    میگم این آقا رضا هر دفعه میاد 6 خط خدافظی میکنه که من دیگه نمیام ...دوباره دفعه ی بعد نفر اوله!عجباااااا!
    خاله سوسکه ی من چطوره؟!
    عیدتم پیشاپیش مبارک...یا علی

    پاسخحذف
  3. درود به شما
    خوب خدا رو شکر من تا حالا تو زندگیم یکی دو بار بیشتر این طور جاها نرفتم. الحمد لله هر چی شلوار و لباس دارم، ورمیدارن میارن تو خونه پرو میکنن. یه چند سالی هم هست نه وزنم و نه سایزم، اپسیلونی تغییر نکرده. عجب نعمتی هست این خوش تیپی و خوش سایزی....... :))
    عید رو به شما و خانواده محترمتون و همه خواننده های وبلاگتون تبریک میگم و امیدوارم روزهای خوش پر از برکت و امید برای همه باشه.
    برقرار و بردوام باشید

    پاسخحذف
  4. ممنون خانباجی گلم
    من نظری از شخصی بنام انوشه ندیدم.میشه بگید ماجرا چیه؟؟؟ ایمیل هم نداشتم
    .
    من عید میام قم تا برای اولین بار بعد از 6 سال بیام خونه ی خاله ی عزیز
    بای تا .......؟؟؟؟؟
    نمیدونم
    یاعلی

    پاسخحذف
  5. سلام عيدتون مبارك
    من يه اخلاق به نظر خودم جالب دارم كه اگر مردم هم همين رفتارو پيشه كنند فروشنده ها ياد مي گيرن كه بايد به مشتري احترام بزارن
    من اگر برم جايي ببينم يارو از روي زور و بي حالي جواب مي ده يا زورش مياد مثلاً 2 جفت كفش بياره نشون بده ميزنم بيرون تا ياد بگيره بابت خريد مشتري بايد احترام بهش بزاره و ضمنن بايد يادش باشه كه درآمدش از محل همين مشتريان هست كه تامين ميشه اگر جايي بي احترامي ديديم بايد به خودمون احترام بزاريم و خريد نكنيم حتي اگر مجبوريم چون اگر خودمون به خودمون احترام نزاريم از ديگران توقع نميشه داشت
    يه رفيق دارم يه روز رفتيم باهاش يه دور بزنيم داشتيم بوتيكا رو نگاه مي كرديم يه پيراهن بخريم دم يه شلوار فروشي يارو گير داد الا و لله بياد بپوش اگر بدت اومد نخر از اون اصرار از ما انكار اين رفيقم رفت تو آقا 20 تا شلوار عوض كرد رنگ مدل طرح آخرش گفت خوشم نيومد خدافظ بهش گفتم خوب تو كه شلوار نمي خواستي گفت چشش كور اينقدر گير نده بيا بپوش اگر خوشت نيومد نخر
    خوب من كه از اول دارم بهش ميگم ما شلوار نمي خواهيم خودش گير داد
    تا يه هفته مي خنديديم سر اين موضوع

    پاسخحذف