شنبه

مسابقه


چند روزی هست که فکرم درگیر اثاث کشی منزل هست.دلم میخواد چیدمان خونه جدیدمون به بهترین نحو ممکن باشه!! استفاده بهینه ازفضای ممکن منظورمه.!!احتمالا تا دو هفته دیگه بریم از این خونه.اینجا رو دوست دارم .چون خاطره های خوبی از این هشت سال که اینجا مستقر بودم، دارم.عادت کردن به محیط جدید برام خیلی سخته!خیلی!!
********
موضوع پست قبلی شیطان پرستی ومذهب گروه راک بود.یکی از دوستان منتقد این  عکس رو فرستادن و اصرار به تصحیح پست قبلی داشتن.جالبه که این آقا بدونن اطلاعات مربوط به  شیطان پرستی خواننده مذکور رواین دوستمون بهم رسوند.هرحرفی در این مورد هست با ایشون تبادل نظر کنید.
***********
اینم یه مسابقه!!اگر گفتین این عکس چیه؟!!



۱۱ نظر:

  1. سلام.
    اسباب كشي زياد هم بد نيست با توجه به كمري كه توي اين راه شكوندم مي گم.به هر حال روابط عموميت بالاتر مي ره , مجبوري با افراد جديد ارتباط برقرار كني.همسايه هاي ناباب رو تحمل كني(شوخي كردم اصلا مگه همسايه ناباب هم وجود داره؟همشون باب هستن.)
    اون عكس بالايي بيشتر شبيه به گرافيت فشرده(لايه اي و كروي) در زمينه پرليتي هستش!!!!!!!!!!!!!تعجب نكني واقعا مي گم.توي اينترنت سرچ كني مي بيني(خنده)

    پاسخحذف
  2. انوشه۱۴:۳۲

    سلام ...بسلامتی ایشالا...جا میوفتی ناراخت نباش.
    کلا آدمیزاد بدنیا اومده که همش جا عوض کنه.اینم رسم دنیاس دیگه!با چند بار چیدمان به هدفت میرسی..یکذرم دید هنری بذاری تنگش یک زندگی دیزاینری میچینی!میگی نه از حاجی بپرس!:)
    خسته نباشی..یا علی
    درضمن عیدتم مبارک

    پاسخحذف
  3. سلام!
    خسته ی کارا نباشی!!:)
    خدا قوت.

    در باب مسابقه باید عرض کنم که این میوه ها را فرموده اند برای سنگ کلیه مفید است حتما"
    قبول نیست!اینطوری من بگم که ملت تقلب میکنن از رو برگم:)
    ت وهمین مایه ها باید باشه!
    از این میوه های عجیب غریب آسیای غربی و میانه زیاد پیدا میشه!بلوط اصلاح نژاد شده!
    حالا جایزه چی هست؟!!\:))

    پاسخحذف
  4. سلام خانباجی
    دلم نیومد روز عیدی از دوستان سری نزنم و پست جدید نزارم اما باز میرم تا روزی که دلتنگ بشم
    منو پسرخاله اصلا با هم اختلاف نداریییییم
    اما اون حرف خود متین بود نباید تهمت بزنیییییییم
    من متین رو دوست دارم چون صادقه..همینی که بهش میگین شیطان پرست برای امام حسین هم خونده
    .
    راستی این ها شبیه دلمه هست...شایدم خمیر بازیه
    دلم براتون تنگ میشه
    عیدتون هم مبارک
    یاعلی

    پاسخحذف
  5. آشنا۰۰:۰۷

    کجا خوش است ؟
    هر آنجا که دل خوش است ...
    انشالله هر جا که میری خوش باشی
    عکس رو هم .....
    نمی دونم !!!

    پاسخحذف
  6. مهربانو۰۸:۳۱

    سلام به خانباجي عزيز
    والا عيد گذشتتون مبارك . خونه نو مبارك
    اين تغيير و تحولاته كه آدم رو بيشتر به آينده اميدوار مي كنه پس سعي كن از جنبه مثبت به اين موضوع نگاه كني و از اين تغييرات لذت ببري
    در مورد عكسي هم كه گذاشتي والا كم مونده بود برم رئيسمو از اتاق بيارم بيرون اين عكس رو بهش نشون بدم ببينم نظرش چيه والا همكارامم چيزي دستگيرشون نشد .
    خداييش يه ملتو سر كار گذاشتيا.

    پاسخحذف
  7. مهربانو۰۸:۳۳

    اون والا رو خط بگير اون مال اون عكسه بود(خنده دندوني)

    پاسخحذف
  8. سلام
    خسته نباشی
    بعدهشت سال!!!!!
    سخت هست ولی واسه تنوع خوبه
    حالاکه دیگه شده
    اون عکسه هم شبیه یه انیمیشنه توذهنم.مرسییییی
    خوشحال شدم
    درپناه حق

    پاسخحذف
  9. سلام
    خوب اين كه معلوم چيه
    خيلي زايست بابا
    اول بگو جايزش چيه (يك دستگاه زانتيا و هزاران جوايز نقدي ديگر)مگه نه....
    راستي خونه نو مبارك باشه به سلامتي و ميمنت انشاء ا.. خوش يومن باشه
    خوش به حالتون
    اينجاست ديگه مي گن شكاف طبقاطي مشاا..
    دارندگي و برازندگي
    بازم ميگم مبارك باشه انشاا... خوشتون بياد و بهش زود عادت كنيد و شيرينيشم فراموش نكنيد

    پاسخحذف
  10. اینا بهنظرم خر مهره باشن!!
    کمک نمی خوای؟من خوب بار کشی می کنم ها!!

    پاسخحذف
  11. Mm1911۲۱:۳۶

    جایزه نداشت که من نگفتم چشم سنجاقک هست ها. الانم که نطقم باز شد به این خاطر بود. آخه یه ایرانسلم من دارم. حالا اگر آمدم اسباب کشی کمکتون یه شارژ ایرانسلم طلبمون شد. ده تومنی دیگه؟ نه؟ ;)
    :))
    ولی حالا جدای از شوخی، جایزه رو بدید به شکارچیش که یا آقا بنیامین بوده یا ساره خانم.
    پیروز و پایدار باشید

    پاسخحذف