شنبه

موسیقی راک از متین دو حنجره و حامد استار

دانلود موزیک ویدئوی مورد علاقه من به نام پرواز که هر شب ازشبکه ایران موزیک ماهواره پخش میکنه.
موضوع جالب که یکی از دوستان خوبم اشاره کردند،این که خوانندگان این سبک موسیقی،شیطان پرست هستند.یکی از دلایلی هم که متین ایران را ترک کرد،همین موضوع بود که در این لینک مشاهده می کنید.نا گفته نماند ،گردنبندی که  درحین پخش ویدئو نیزنشان میدهد، نشانی ازشیطان پرستی میباشد. 
اطلاعات بیشتر را ازاین فرقه اینجا واینجا بخونید.من قسمتی ازمقاله را کپی گرفتم.ولی قبلش این آهنگ روحتما دانلود کنید.اگرحجمش کمتر از این میشد کیفیتش رو از دست میداد.اینم تبلیغی که روی یکی از دیوارهای شهر ما از این خواننده شده!!




شيطان پرستان ايران براي ترويج شيوه زيست خود از روش هايي همچون ساخت نمادها، استفاده از موسيقي زيرزميني و موادمخدر کمک مي گيرند. اين ها ابزارهايي است که شيطان پرستان درصدد هستند به کمک آن، جاي پاي خود در ميان جوانان به ويژه دانشجويان را محکم کنند. ستاره پنج پر، دو مثلث معکوس روي هم (ستاره داود)، صليب معکوس (ضدمسيحيت) و نشانه هاي آمدن خداي مصريان، از جمله نشانه هايي است که پيروان فرقه هاي شيطان پرستي براي خود برگزيده اند.

۶۹ نظر:

  1. سلام
    گروه راك گروهي هست كه تو عرصه موسيقي موفقيت بسيار بالائي داشته اما متاسفانه همانطوري كه گفتي شيطان پرستند ولي اجرا هاي بسيار جالبي دارند من چند تا كليپشون رو ديدم
    اصل ديوانه بازي در ميارن يه كارائي مي كنند كه فكر نكنم خانما تحمل ديدن بعضي از كليپ هاشون رو داشته باشند
    راستي اگه اجازه بدين لينكتون كنم اگه شما هم دوست داشتيد لينك كنيد

    پاسخحذف
  2. با سلام و سپاس فراوان بابت این اطلاعات بسیار عالی و زیبا. کاری به شیطان پرست بودنشون که ندارم. ولی موزیک رو دانلود کردم و بالای بیست سی بار گوش دادم و دیدم. خیلی جالب بود. متین دوستت داریم :)

    پاسخحذف
  3. آریا۲۳:۳۶

    نه بابا. متین دو حنجره از قدیم می خونده. البته من هنوز کلیپ رو ندیدم، و نمی دونم که این نماد به متین مربوطه یا به کسی که باهاش خونده، ولی اگرم مربوط به متین باشه، می دونم قبلا توی کلیپاش از همچین چیزایی استفاده نمی کرد.
    راستی، یه مدت پیش تو اخبار اومده بود که یه گروه زیر زمینی که موزیک رپ می خوندن و شیطان پرست بودن، دستگیر شدن. می گم نکنه همینان؟

    پاسخحذف
  4. آریا۲۳:۴۰

    ا؟ می بینم که دوست آگاهمونم مرتبا تشریف میارن اینجا. چه حسن تصادفی. جفت همم نظر دادیم.

    راستی. این آهنگ وبت، کاملا از روی آهنگ فیلم گات فادر(پدر خوانده) ساخته شده. گفتم بدونی بد نیس.

    پاسخحذف
  5. ناشناس۰۱:۱۲

    سلام.
    ویدئوی قشنگی بود.
    آره. گروه های راک آمریکا اغلب شیطان پرست هستند. اینام دونسته یا ندونسته دارن تقلید از شیطان پرستها و موسیقی های شیطان پرستی میکنن. تنوع بسیار زیادی داره راک و پاپ و جاز. ولی شیطان پرستی یا تفکرات شیطان پرستانه تو بیشترشون هست. جالب اینکه بدونید شیطان پرستی از تفکرات افراطی صوفیانه گرفته شده.
    کاش با کیفیتش رو هم گذاشته بودی. دوست داشتم باکیفیتش رو هم ببینم
    آهنگ وبلاگت هم قشنگه

    پاسخحذف
  6. سلام خسته نباشی عزیزم من این مزیک ویدئو را دانلود کردم اما با اجازه اصلا خوشم نیومدالبته این نظر منه و کاملا شخصی سلیقه ها با هم متفاوته

    پاسخحذف
  7. www.up.iranblog.comسلام عزیزم من عکسهامو از این سایت آپلود میکنم قابلیت آپلود 5 عکس به صورت همزمان رو داره امیدوارم به دردت بخوره

    پاسخحذف
  8. سلام .پس شدي شيطان پرست؟(به حساب شكل خنده با زبون)
    يه نظري داده بود ناشناس مي گم تو موسيقي جاز به نظرم هيچ وقت عمل شيطان پرستانه (براي پرستش) انجام داده نشده.اگر شما ديدي حتما به من هم بگيد تا گوش كنم.

    پاسخحذف
  9. اول اينكه موسيقي راك هيچ ربطي به شيطان پرستها نداره و بهتره اين رو اول بگم و اتفاقن راك موسيقي نخبگان هست و بنظر من لذت بخش ترين انواع موسيقي هستش چون خودم بهش علاقه دارم(پس منم نخبه ام ;)). نكته ديگه اينكه خود موسيقي راك تقسيم ميشه به چند زير دسته يعني راك اند رول و راك پاپ و آلترنيتيو راك و راك متال پانك و هارد و ... . كه شايد خزعبل ترين اون همون راك متال يا چيزي شبيه همون متال باشه كه خب اصن تو يه فاز ديگه اند و هر موجودي توشون پيدا ميشه. اينكه من گفتم شيطان پرست نيستند نه از باب تائيد و يا تقبيح كه اصن به من ربطي نداره فقط از روي شناخت رويه اين نوع موسيقي هست كه ميگم.
    در مورد اين خواننده هم اصن شناخت ندارم حالا بذا گوش بدم ببينم.اما بنظر من تو ايرانيا از نوع زيرزمينيش اوهام خوبه.

    پاسخحذف
  10. مهربانو۱۱:۴۵

    سلام بر خانباجي عزيز
    والا من اينجا صدا ندارم مشكلاته ديگه خواهر ...
    اسپيكر دارم ولي قطعه ايشاا... دعا كن در 5 ساله بعدي درست بشه..
    شيطون پرستيم شده بلاي خانمانسوزه جوونا
    يه جورايي همون پوچيه .ازونجا كه فطرت همه آدما دنبال تكامله نمي تونن اين پوچي رو تحمل كنن و ميرن دنبال راههاي نو براي رسيدن به اين كمال .. و افسوس كه اين دوستان سر از ناكجا آباد در ميارن..
    شيطان كه خودش معلم فرشته ها بود رونده شد پيروانش جاشون كجاس خدا داند
    مرسي از آپ قشنگت

    پاسخحذف
  11. آشنا۲۲:۱۷

    با سلام خانباجی گل
    ترانه رو شنیدم
    خوانندش صدای جالبی داشت و از کلیپش خیلی لذت بردم
    پیروز باشید

    پاسخحذف
  12. سلام.
    خانباجی خانم.این شوهر عمه ما تو روستا زندگی می کردن.(به همون دلیل جبر اجتماعی)عمه جان ما گویا خیلی خوشحال بوده از مرگ شوهرش.همچنین ما خونوادگی بی دین هستیم.غیر مادرم.پس کسی به قرآن خوندن رو سر جنازه فکر نکرده بود.تو این روستا قبر خریدنی نیست.سریع جا قبر می کنن وخاک می کنن.منهنوزم فکر می کنم شوهر عمه جان زنده به گور شد!چون تو سکته قلبی احتمال احیا زیاده!!
    از این مطلبت هم استفاده کردم.!!عزم خودمو جزم کردم واسه شیطان پرستی!!
    به هر حال این عجله خیلی در سر ساز ششد.اول اینکه دختر عمه جون وقتی رسید 3 باباشم رد شده بود.دیگه اینکه چند هفته بعد مجبور شدن نبش قبر کنن چون سازمان بازنشستگی مشکوک شده بود وعلت واقعیه مرگ می خواست.وهوو عمه جان مدعی شده بود که شما کشتینشو زود خاکش کردین.
    توجیه شدی؟

    پاسخحذف
  13. ناشناس۲۳:۵۰

    عذر خواهی میکنم به خاطر تاخیر در پاسخگویی. سمنان بودم و نتونستم زودتر چک کنم.
    از قسمت چیدمان، الگوی جدید. اونجا میتونید به راحتی انتخاب کنید.
    ما رو ندیدید حالاحالاها حلالمون کنید. شبکه جهانی این بار دیگه از وجود محسوس ما، پاک و مطهر شد.
    سالم و تندرست باشید

    پاسخحذف
  14. ناشناس۱۲:۰۰

    سلام .من روی ادیان زیادی تحقیق و مطالعه کردم،حتی بعضی فرقه ها ،اما در این مورد چیز زیادی نشنیدم یا نخوندم.میشه دقیقا بگین اینا چیو میپرستن؟چه جوری فکر میکنن؟کتاب خاص و معتبری در این زمینه هست که معرفی کنین؟ممنون میشم. با تشکر

    پاسخحذف
  15. این بهتریتپن آهنگ البوم متین 2 حنجره هست...100بار بیشتر گوش دادم
    سلام خانباجی...دلم برات تنگ شده بود....عیدت مبارک
    من عاشق متین هستم چون شک ندارم شیطان پرست نیست.تو کاور آلبومش هم توضیح داده که دینش چیه و جواب تهمت هارو هم داده...درباره حضرت علی(ع) هم گفته .کاور رو برات آپلود میکنم حتما ببین
    و بخون....عیدت مبارک خانباجیه فشن
    یاعلی
    ..............
    http://www.img98.com/images/iwuchm9qohh3bs3djhj4.jpg

    پاسخحذف
  16. خانباجی باورکن متین شیطان پرست نیست...این پستتو تصحیح کن
    حتما کاور رو ببین و نظرتو بگو
    http://www.img98.com/images/iwuchm9qohh3bs3djhj4.jpg

    پاسخحذف
  17. ناشناس۰۸:۰۴

    اقایون خانمها دست از تهمت زدن بردارید.....متین عشق عشق.....اگه یه نفر صادقانه برای مردم میخونه همین متینه .....خدا رو خوش نمیاد .......

    پاسخحذف
  18. مهناز۰۸:۱۱

    متین فقط استایلش اینجوریه همین.من از نزدیک دیدمش و میتونم به جرات بگم یکی از خوش قلب ترین ادمای رو زمین و واقعآ دوست داشتنیه..من و خانوادم دوست داریم هر جای دنیا که باشی.  

    پاسخحذف
  19. شراره۰۸:۳۶

    در این که متین اعتقادات خاصی داره هیچ شکی نیست ولی دلیل نمیشه که شیطان پرست باشه.. من شنید م که هیچ دینی رو قبول نداره ومیگه فقط خدا رو قبول داره .البته اینم اشتباه ولی نه اینقدر که بهش انگ شیطان پرستی بزنند وبه قول مهناز خانم ادم خوش قلبیه منم شنیدم که خیلی خاکی .مهم اینه که ادما ادم باشن ادم  

    پاسخحذف
  20. عاشق۱۴:۳۵

    اولآ که متین رپ نمیخونه ..دومآ که شیطان پرست نیست و در اخر رفتنش از کشور به خاطر فرار نبوده .خودتون بزارید جای اون هر چی گفت که من خدا پرستم کسی نفهمید و جمهوری اسلامی رو این مساله پا فشاری و او بخاطر تهمت ها و توهینها مجبور شد که بره و اشک همه طرفداراش در اورد .خداحافظ متین خدا حافط برو که دعای یه ملت پشتت . تو از کوفه رفتی

    پاسخحذف
  21. دکتر فضلی۱۸:۱۷

    متین در ایران طرفداران افراطی زیادی دارد و دولت بخاطر ترسی که از این موضوع داشت کاری کرد که اون بره  ..نمیدونم چرا ؟؟ولی کسانی هستند که حاضرن جونشون برای متین بدن

    پاسخحذف
  22. فرزاد۱۱:۱۶

    اگه ممکنه از این خواننده اطلاعات ومطلب بیشتری بزادین..نمیشناسمش میخوام بیشتر باهاش اشنا بشم.مچکرم

    پاسخحذف
  23. زهره۱۳:۳۲

    واقعآ شیطان پرست ؟؟ ؟؟ ؟؟

    پاسخحذف
  24. کاعن۱۳:۳۴

    ۱۰۰در ۱۰۰

    پاسخحذف
  25. کسری۱۵:۱۰

    بابا بنده خدا چند تا اهنگاش کاملآ فلسفیه و کاملآ ضد شیطان

    پاسخحذف
  26. فاطیما۱۵:۱۳

    این دیوار نویسی که خوب من مرگ بر متین رو هم دیدم البته شیطان پرست حقش

    پاسخحذف
  27. کامکار۰۷:۲۷

    بله من موضوع متین رو از اخبار شنیدم ..نمیدونم حقیقت داره یا نه ولی میگن براش حکم اعدام بریدن.یعنی واقعآ شیطان پرست؟

    پاسخحذف
  28. شراره۰۸:۵۳

    حامد استار کی؟وبعد ایشون اصلآ راک نمیخونه که ....

    پاسخحذف
  29. شروین۱۳:۲۰

    متین الان اتریش محض اطلاع گفتم شیطان پرست هم هست

    پاسخحذف
  30. دکتر سیتا۲۰:۲۵

    سلام خدمت همه دوستان .من از متین خوشم نمیاد{البته سلیقمه} من یه روانشناسم به اعتقاد من این افراد مخل امنیت روانی جامعه هستند و جوانان رو به رفتارهای نابهنجار سوق می دهندوهمون بهتر که ایشون رفت.چون چندتا از فرزندان دوستان من داشتند روانی میشدنداز دست این ادم  

    پاسخحذف
  31. ساسان۲۲:۰۱

    ببخشید این دیوار نویسی کجاست؟

    پاسخحذف
  32. ارام۱۱:۰۳

    متین محبوب قلبهای طرفداراش چه شیطان پرست باشه چه نباشه ولی همه ما میدونیم که نیست چون خودش گفته وما به حرفاش ایمان داریم ومیدونیم متین ادم خوبیه و خاکیه همه هم اینو میدونن پس لطفآ نگید بخاطر اینکه شیطان پرست بود رفته .اون بخاطر فشارهایی که دولت بهش اورد مجبور شد از ایران برهفقط همین
     

    پاسخحذف
  33. رامین۱۳:۵۵

    من چند وقت پیش این خبر متین از اخبار شنیدم جالب بود برام .من با اهنگاش خاطرات زیادی دارم باورم نمیشه شیطان پرست باشه.دروغ۱۰۰در۱۰۰

    پاسخحذف
  34. سپهر۱۵:۴۹

    متین از ایران رفته؟؟؟

    پاسخحذف
  35. شهرزاد۰۸:۱۸

    البته تو عجیب غریب بودن متین دو حنجره هیچ شکی نیست در ایران تنها خوانندهای که از هر نظر مثل ارایش مو-ریش-سبک موسیقی-طرز کلیپها-نوع خوانندگی-وهمین دو حنجره بودن از همه جدا میشود.حالا شما بجای اینکه از این استعداد درخشان حمایت کنید ۴تا انگ بهش میزنیدوهمین شایعات در سایتها باعث میشه که او دستگیر بشه ومورد ازار قرار بگیره.ایا این درسته؟شما که خودت داری میگی متین خواننده محبوبه من این حرف رو داری به این صراحت میزنی؟و میگی بخاطر اینکه شیطان پرست بوده رفته.

    پاسخحذف
  36. کامران۱۱:۳۵

    سلام خدمت همه دوستان اطلاعاتی راجبه شیطان پرستی ندارم ولی از روی ظاهر ادمها که نمیشه تشخیص داد باطنشون چه جوریه. من و خانوادم از متین خوشمون میاد و کاملا بعید میبینیم که ایشون شیطان پرست باشه ویه دروغ محض

    پاسخحذف
  37. مهدیار۱۴:۴۴

    متین دو حنجره شخصیت خوبی داره واصلآ این وصله ها به ایشون نمیچسبه.متین دوست داریم

    پاسخحذف
  38. فرزانه۱۵:۵۰

    تمام متال باز ها شیطان پرستن اگه متین اهنگش متال یا راک اونم هست

    پاسخحذف
  39. کوروش۱۶:۴۷

    من از امریکا نظر میدم شیطان پرستی در اینجا یک دین محسوب میشه وسازمان داره وهیچ اشکالی نداره ولی در ایران بعید میبینم کسی شیطان پرست باشه و کسی باهاش کار نداشته باشه حداقل حکمش اعدامه وحالا اگه این اقا شیطان پرست بوده واز کشور رفته!!!!!؟/؟؟؟؟؟؟  

    پاسخحذف
  40. رکسانا۱۹:۰۹

    متین جونم تو چقد دشمن داری ولی طرفدارات هم کم نیستنا یادت نره فقط واسه ما بخون اونا رو وللش دوستدار همیشگیه تو رکسانا 

    پاسخحذف
  41. شاهرخ۲۰:۳۷

    متین فریاد نسل سوختست وبخاطر اینکه تو قلب طرفداراش جا داشت بعضیا ازش ترسیدند وانقدر واسش پاپوشهای گوناگون درست کردند تا دستگیر بشه و مورد ازار قرار بگیره.متین جان دوستت داریم

    پاسخحذف
  42. سودا۱۵:۰۸

    مرسی از مطلبتون اگه میتونید از زندگی نامه متین بزارید ممنون

    پاسخحذف
  43. حمید۰۹:۰۶

    من ببر به اونجا که همه ادما خوبن
    من ببر به دنیایی کهعاشق نمیکوبن
    من ببین که مردم من تویه این شهر ویرونه
    تویه شهری که ماهارو له میکنن غریبونه  

    پاسخحذف
  44. خاتون۱۴:۵۱

    به نطر نمیاد کسی که شعر بالا رو خونده باشه شیطان پرست باشه

    پاسخحذف
  45. ناشناس۱۶:۲۳

    متین 2 حنجره اصلا شیطان پرست نیست ، چون اگر شما واقعا زندگی نامشو بخونید و آهنگهاشو گوش کنید به این اصل پی میبرید.
    من یه سایتی دیدم که کاملا در مورد متین حرف زدن
    http://3mesha.com/modules.php?name=News&file=article&sid=67

    پاسخحذف
  46. salam be shomaha
    vaghean in adama esme khodeshuno gozashtan ensan
    vali ina aslan ensan nistan chon bi khodi be mardom tohmat mizanan khodavan azashun nagzare
    دل بـری نـکردم عاشقی نکردم
    چشم فارغ من هرزهگی نکردم
    مـن خدا پـرستم اما سبکم اینه
    ازشما چه پنهون قلب من میگیره
    وقتی میگن من شیطون پرستم
    وقتی میگن من دنـیـا پـرســتــم
    وقتی میگن از خــدا نــفـهــمــم
    مـــــــــیــــــــــمـــــــــیـــــــــرم
    وقـتـی مـیـگـن قـلب اون سیـاه
    رفــتــهــو دیــگــه اون خدا نداره
    خـــشـــم خدا رو هـمش میاره
    مــــــــــــیــــــــــــــســـــــــوزم
    مـن پــدر راکـــم از دیـــار خـاکم
    سختیها کشیدم تا سرو پا باشم
    سبک من همینه قـلب رو زمینه
    مـــن بـــپـــاش نـــــشـســتــم
    مـــن پــــدرش هــــســــــتـــم

    پاسخحذف
  47. salam duste aziz
    inshalah ke haletun khub bashe
    man yek weblog darbare matin daram va ba matinam dar ertebatam
    man mitunam in akse shoma divar nevisio dar weblogam bezaram va ersali esme shoma bezaram
    man montazere javabetunam

    پاسخحذف
  48. matin 2H baes eftekhar irane vali ma ghadresho nadunestim.

    پاسخحذف
  49. yeki az 8 ta arezuy bozorgam inek matino az nazdik bebinamo bahash aks bendazam.

    پاسخحذف
  50. تهمت زدن به آدماي بزرگ کار ماست.وقتي خودش ميگه شیطون پرست نيســتــم و خدا رو ميپـرســتــم چرا به زور ميخوايد انگ شیطون پرستي رو بهش بچسبونيد.تاميتوني بخون متين(فقط اگه امکانش هست تنها بخون)

    پاسخحذف
  51. علي سوسكي۱۶:۳۵

    ادم هاي بزرك هميشه مشكلات بزرك دارند متين جون تا جايي كه ميتوني بخون

    پاسخحذف
  52. پنج وارونه۰۹:۵۵

    سلام اولا که این نماد گردن حامداستار هستش< دوما تا کی مامیخایم به متین مظلوم تهمت بزنیم باورکنید متین خداپرسته.

    پاسخحذف
  53. ناشناس۲۲:۳۶

    akhe ma bayad chi kar konim in kara bar ohde ye rais jomhor ast va man nabayad kari bokonim all batte agar rais jomhor kari nakonad ma o ra be kar miandazim

    پاسخحذف
  54. ناشناس۱۳:۲۷

    ماشالا دست شيطون پرستارواز پشت بسته

    پاسخحذف
  55. matin man t hala asheghe hich pesari nashodam vali asheghe to shodam

    پاسخحذف
  56. ناشناس۰۱:۰۵

    متین جان گوش به این حرفای مزخرف نده/ماباورنمی کنیم.

    پاسخحذف
  57. فدای ریش خشگتت۰۱:۳۱

    مهدی جون توبه دل نگیرایناعادتشونه پشته سرهمه ور بزنن جیگرمنی

    پاسخحذف
  58. ناشناس۲۰:۱۶

    متین 2حنجره شیطان پرست نیست
    کی میخواید دیت از این تهمتهای بیهوده بردارید
    مسخره های عوضی.
    کسی که میگه متین شیطان پرسته با خودش مشکل داره ونمیتونه اونو ببینه
    خدا پرستی=متین دو حنجره

    پاسخحذف
  59. ناشناس۲۰:۱۸

    متین فقط از متال ها تقلید می کنه این دلیل نیست که شیطان پرسته.

    پاسخحذف
  60. ناشناس۲۱:۱۴

    عشق فقط متین تنها خواننده ای که تو قلبه منه چه شیطون پرست باشه چه نباشه rashid from malayer

    پاسخحذف
  61. ناشناس۰۰:۴۳

    DFDF

    پاسخحذف
  62. ناشناس۰۰:۴۶

    ما گروه DX هستیم.بابا شما چی کار به متین دارید ؟خوب دوست داره شیطان پرست باشه.حالا شماها خیلی خداپرست هستید؟به جون خودم متین از شما مسلمون تر هستش.مش هستیم گروه

    D GENERATION X

    پاسخحذف
  63. xaniar۱۹:۱۰

    من زانيارm بهترين خوانندي ايران هستش اوناي كه اونو شيطان پرست خطاب ميكنن شناختي ازش ندارن درسته من هم از نزديك نديدمش و باهاش ارتباط نداشتم اما از اول كارهاش البوماش تك اهنگاش كليپهاش ومصاحبه هاش باهاش بودم و ازش بيخبر نبودم به نظر من اون واقع بين و اينده نگر هستش فقط كاراش يك خورد حس و باور وگوش بصير ميخواد متين يا محمد مهدي معارفي ادمو عاشق ميكنه كه خودشم بارها و بارها گفته من به تك تكتون قول ميدم كه تمام ايران رو با صداي زيبايش فتح خواهد كرد و ايندي موزيك ايران در دستهاي توانمند او خواهد بود من همون كسي هستم كه حاضرم جون كه هيچ همه چيزمو براش بدم فدات بشم هنجره طلاي خيلي بهت مياد دوست دارم به اميد ديدار نزديك .

    پاسخحذف
  64. سلام مقاله بررسی شیطان پرست بودن متین (کاملتر)
    در وبلاگ shekatyate-hejran.blogfa.com
    نظرتون رو بگید

    پاسخحذف
  65. ناشناس۱۰:۴۹

    اين آقا كه ميدونه داره با چه نمادهايي عكس ميگيره و مردم روش حساسيت دارن؟چرا اين كارا رو ميكنه ؟الله علم

    پاسخحذف
  66. کس ننه ی هرکی بگه متین شیطان پرسته
    ننشو از کون تا دســـته

    پاسخحذف
  67. ناشناس۱۴:۳۸

    matin to maro khune kharab khodet kardi kheili duset darim

    پاسخحذف
  68. بابا متین با چه زبونی بایدبه شما نفهمای عوضی بگه که شیطون پرست نیست (متین جات تو قلبنه)(معین)

    پاسخحذف
  69. مجنون متین۱۳:۲۹

    آقای دکتر سینا بچه خوشکل مالیاتی کیرم تو همون سلیقت شافت کون خیلی خیلی گا می خوری

    پاسخحذف