شنبه

تنگ نظری





من هنوز سر حرفم هستم که خانمها برای هم دیگه  کلاس  الکی میذارن.میخوان چی رو ثابت کنن من نمیدونم.خانمه میگفت من لباسمو یه بارکه همه دیدن دیگه نمیپوشم.حالا هر قیمتی میخواد باشه. اگه پولش باشه، دوباره میخرم.اگه نباشه از این و اون لباس میگیرم.اگه چیزی گیرم نیومد، اصلا تو اون مجلس شرکت نمیکنم!
*********
حالا مردم انگار منتظرن که این از در می یاد تو ببینن چی پوشیده! خیلی بدم می یاد از این آدما که زندگی رو سخت میگیرند.نه به خودشون خوش میگذره نه به اطرافیانشون.کاش انقدر که به ظاهرشون اهمیت میدن به شخصیتشون می پرداختن.
بعضی از خانمها بعد از مدتی آدمو میبینن میخوان از حسودی بترکن.چقدر راحت میشه از لحن گفتارشون اینو  فهمید . نامحرمهایی که همه جا و تو هر خانواده و فامیلی هستن.نه اینکه فقط مختص خانمها باشه.تنگ نظری و موج منفی بین آقایون هم پیدا میشه .

طرف بعد از مدتها منو دیده ،هر کدوم از حرفاش رو اگه میخواست رو من تاثیر بذاره که زندگیم به کل از هم میریخت.
حرفاشو بخونید:
خونه نخریدید؟هنوزم همون خونه قدیمیه میشینید.اونجا برات خیلی بزرگه؟ 
ماشینتو عوض نکردی.؟هنوز همونو داری؟من جا تو بودم ماشینم با شوهرم عوض میکردم. خیلی خوش به حالش میشه!( انگارمال من واون داره)
دیگه جایی کلاس نمیری؟خونه نشین شدی؟قبلا خوب فعال بودی!!
 ما زنها چقدر بدبختیم. بچه داری هم شد کار؟پس فردا که بزرگ شدن دیگه پدر مادر نمیشناسن!
دماغتو عمل نمیکنی؟کلی عوض میشه قیافه ت!
شوهرت هنوزم میره این ور اونور؟نذار تنها بره! میرن برا خودشون میگردن، میگن سفر کاریه!راستی هنوز هم کار دارن؟خیلی ها  الان تو زندانن!
چقدر چاق شدی؟خب برو ورزش!(فقط همین حرفشو قبول کردم)
دیگه بچه نمیخواهید؟حالا یکی دیگه هم بیار!(مسخره میکرد)




۹ نظر:

  1. سلام
    خوبید
    ما هر از چند گاهی به وبلاگتون سر میزنیم
    وب قشنگی دارید
    و خوب آپش میکنید
    ببخشید که همیشه نظر نمیزارم

    پاسخحذف
  2. خانباجی من وقتی ارشد قبول شدم دختر عمه هام می خواستن از حسودی به جای رو بوسی پنگولم بکشن!!

    پاسخحذف
  3. سلام دوست عزیز
    رضا فقط جمعه ها میاد.و حتما جواب شما رو میده
    ممنون که سر میزنید
    بای koolaak.ir

    پاسخحذف
  4. آریا۰۳:۱۷

    آها.
    آره. ولی گاهی وقتا دوستای آدم یه چیزایی رو از روی تجربه یا دلسوزی می گن، ولی آدم فک می کنه از روی حسودیه. گرفتی؟

    پاسخحذف
  5. های...برات نظر گذاشته بودم...که الان نیست!!نمی دونم چی شده..جواب سوالتون رو نو وبم دادم...نظراتت رو با نام شلم شوربا می خوندم اما نمی دونستم شمایی...در ضمن تو پست قبلیمو درست حدس زده بودی..!!بهر حال تو وبم هم جواب سوالاتت رو دادم...خوش باشی...

    پاسخحذف
  6. مهربانو۰۷:۵۶

    سلام بر خانباجي عظيم الشان
    خوبي خواهر!!!!
    مي گم اين جمع زنها عجب جمع بي خوديه
    من كلا از جمع هاي زنونه خوشم نمياد و اگه قراره انتخاب كنم مي رم تو جمع مردونه مي شينم.
    حرفاي تكراري و صد من يه غاز كه نه به درد دنيا مي خوره نه آخرت.
    تو مهمونيا كم مي رم براي همين همه به من مي گن از آدم به دوري.
    مهم اينه كه اعصابم سر جاشه

    پاسخحذف
  7. از این مهر بانو یاد بگیر

    لطافت مردونه بر زنونه بیشتر می پسنده....

    پاسخحذف
  8. سلام بر خانباجی بزرگ
    اومدم عذرخواهیی کنم اخه من بیشتر جمعه ها میام نت
    به همین خاطر نظر ندادم
    با موبایل هر 48 ساعت چک میکنم اما نمیتونم نظر بدم
    البته جمعه ها که بیام تمام پست های هفته رو میخونم
    ببخشید هااااا
    یاعلی

    پاسخحذف
  9. سلام بر شلم شورباي قديمي(آخه با اون راحت ترم!)
    خيلي خوشحال شدم از اينكه بهم سرزديد. ياد گذشته بخير! ديگه كوچولوي من هم داره خانومي ميشه(البته هنوز بازم كوچوليه). ضمنا حرف دل من را زدي. بعضي خانوما از اينكه براي يكي دوجلسه لباسهاي چند ده هزارتوماني را مي خرند بيزارم(البته غيراز خانوم خودم!)
    وقتت را نمي گيرم. ولي اميدوارم هميشه موفق و پيروز باشي

    پاسخحذف