سه‌شنبه

حد وحدود

بعضی ها چه خر مقدس بازیهایی در می یارن..تو مجلس شادی حاضربه شرکت نمیشن،چرا؟ چون موزیک ورقص به کاره.توقع دارند همه بشینن زل زل هم دیگه رو نگاه کنن.یکی از قبل اعلام میکنه اگه ساز و دمبیل باشه (اجرای زنده) من نمی یام،ولی اگه ضبط باشه مییام!!!!انگار فرق میکنه!
یکی دیگه هم  تا سی دی میذارن، عین این جن زده ها از جاش میپره که مجلس رو ترک کنه.به ضرب زورو خواهش و تمنای صاحب مجلس،می شوننش سرجاش .ضبط  هم خاموش میکنن.فکرشو بکنید.تو این هاگیر واگیر یه خانم دیگه کتاب دعاشو دست گرفته ،حدیث کساء میخونه.  میخواد بگه من خیلی مومنم و همیشه عبادت میکنم.
***
بعضی ها هم  از این طرف شورشو در می یارن .طرف میگه اگه میخوای تو مجلست شرکت کنم باید بزن و برقص به راه باشه.و گرنه من نمییام!!!درسته ضیافت زنونه س.ولی دیگه نه اینکه مجاز به پوشیدن هرنوع لباسی باشیم.یکی لباس میپوشه که بالا تنه ش 15سانت، دامنش 30 سانت پارچه برده.بقیه تنش هم لخته!یکی هم مقنعه سر میکنه با مانتووآستینچه.جالبه که این دو نفر بغل هم میشینن، کلی  هم حرف واسه گفتن دارن.
__________________________________

 حج  از واجبات دینی  هر مسلمونیه .ولی واجبتر این که قبل حاجی شدن باید دل خلق الله رو بدست آورد. طلب حلالیت و  ادای حق الناس ،لازمه این سفره !اما دروغ وافتراء، قهروکینه،تهمت وناسزا ،غیبت مردم و..  ادامه داره تا  زمانی که طرف عازم سرزمین وحی بشه!!! یعنی ممکنه اونجا رمی جمرات کنه وسرش به سنگ  بخوره؟؟؟؟؟؟؟!!!حاجی شدن راحته،حاجی موندن سخته!

۱۴ نظر:

  1. خسته نباسی تمام وبلاگتو مو به مو خوندم عالی بود حرفی که از دل برآید لاجرم بر دل نشیند اگه مایل به تبادل لینکی منوبا نام آشپزی-گلدوزی-هنری لینک کن بعد هم خبر بده تا منم لینکت کنم

    پاسخحذف
  2. سلام گلم - ممنون از این همه لطف و مهربانی - نظرات مهربانی مثل شما به من اترژی میده و روزبروز در ادامه این کار اراده ام بیشتر میشه

    گلم من لینکت کردم - مطالبت هم خیلی جالبه و ادمو برای خوندن میکشونه دنبال خودش - موفق باشی

    پاسخحذف
  3. دوست خوبم من اینجا نتونستم برات کد لوگومو قرار بدم - میتونی همونطور که لوگوهای دیگه رو گذاشتی بذاری - برای ادرس هم ادرس سایت و برای ادرس لوگو هم میتونی رو لوگو راست کلیک کنی و کدشو کپی کنی

    زحمتت میشه - ممنونم


    اهنگ وبت هم برام خاطره انگیزه

    پاسخحذف
  4. خانباجی جون مگه عنوزم هستن ازین خر مقدسا؟ولی اگه اینا واقعا بتونن کنار هم بمونن!!

    پاسخحذف
  5. سلام خانباجی
    دمت گرم زدی تو خال
    همیشه تو زندگیمون غیبت میکنیم دروغ میگیم میخره میکنیم بهد حج هم میریم و انتظار داریم جامون طبقه همکف تو بهشت باشه؟؟؟
    خانباجی هم میرقصه؟؟؟؟
    یاعلی

    پاسخحذف
  6. مجالس عروسی تو ایران خیلی جالب هستن و منحصر به فرد!
    اتفاقا سر شب میخواستم یه مقاله بنویسم در مورد آسیب شناسی محرم و جشن ها!
    رفتم یه روضه که اونجا هم همین نوع آدمها وجود داشتن!!
    میدونی چیه!ما زمان می خوایم!زمان فقط میتونه به یه عده بقبولونه که عمل منافی عفت نسبی هست!

    نگران نباش!درست میشه.

    والا کجا از این لباسا می فروشن:) ما که ندیدیم تا حالا!!:))
    آدرس بدین ما لااقل تن مانکن ببینیم لباس ندیده از دنیا نریم!!شاهکاریه واسه خودش مثه اینکه!!


    والا حج هم عجیبه!!من 30 دقیقه بعد از اولین ورودم به مسجدالحرام دعوای عجیبی دیدم که توی حرم امام رضا ندیدم تا حالا مثلش رو!!دوتا از هم کاروانیا که هنوز تازه اومده بودن و محرم هم بودن سر دمپایی...
    کلا الان شده یه سفر سیاحتی.نمیشه جدی بهش نگاه کرد.

    پاسخحذف
  7. سلام.موسيقي وبت عاليه.
    مي توني گروه سوي هم به افراد بالا اضافه كني .من اگر باشم دوست دارم مراسم شيك برگزار بشه نه مثل آپاچي هاي مست نه مثل افسرده ها.رقص با حاله اما من كلا خندم مي گيره از اين جور چيزا چون مي بينم كه يه ادم داره كاراي غير منطقي مي كنه.(فقط خنده داره).
    راستي دارم مشتري ميشم ها.

    پاسخحذف
  8. سلام خانباجي
    متاسفانه هميشه همينه تو همه مراسم ها
    من 10 سال تحريم كرده بودم عروسي هيچ كدوم از فاميلامون نمي رفتم سر همين قضيه
    ميري عروسي بابا ميبيني از اولش دارن صلوات ميفرستند تا آخرش
    اينگار مجلس ختمه
    قبول دارم داماد اشتباه كرده يه كاري كرده زن گرفته
    اما همون روز اول به روش نيارين براش عزا نگيرين هي صلوات بفرستين
    راستش من معتقدم هر چيزي جاي خودش
    عزا جاي خودش عروسي هم جاي خودش اسلام دين ميانروي هست
    اما متاسفانه يه سري آدما هم اسلام و خراب مي كنن هم مراسماي اينجوري رو

    پاسخحذف
  9. ای شیعه بزن ناله و فریاد امشب *** از غربت آن غریب کن یاد امشب

    مسموم شد از زهر، جواد بن رضا *** در حجره در بسته‌ بغداد امشب

    پاسخحذف
  10. مهربانو۱۴:۵۵

    سلام بر خانباجي عزيز
    راستش من نظرم اينه كه هر كسي براي خودش اعتقاداتي داره و براي همه محترمه
    خوب اينكه طرف موسيقي دوست نداره مي تونه تو مراسمايي كه نمي پسنده نره يا اگه مي ره وقتي بره كه آخر مجلسه و فقط مي خواد اداي دين كنه
    چون جمع شدن اين افراد همونطور كه براي ميزبان عذاب آوره براي مهمان هم به همون صورته .
    راستي بالاخره پيتزا درست كردي با اون خميري كه من گفتم يا نه؟

    پاسخحذف
  11. سلام دوست قديمي من
    ممنون از اينكه باز هم بهم سر زدي. حرفات واقعا درسته. بعضي ها حج مي رند ولي يادشون ميره حلاليت بگيرند. يادمه چند سال پيش صاحبخانه بدهي اي كه به من داشت را پرداخت نكرد ولي رفت به مكه! بهش گفتم:تو نرفتي خدا را ملاقات كني فقط خيلي زحمت كشيدي تا آجرهاي خانه خدا را بشماري. با پول حرام حج هيچ كسي مقبول نمي افته. در رابطه با موسيقي هم من موسيقيهاي قديمي را واقعا ترجيح مي دم به موسيقيهاي فعلي يا همون موسيقي رپ. قديميها حس و حالي داره كه موسيقي فعلي ..
    تشكر از اينكه بهم سرزدي
    به اميد ديدار وبلاگي

    پاسخحذف
  12. سلام دوست من ممنونم كه به وبلاگم سر زديد و تشكر مي كنم از نظر قشنگتون .... در مورد مطلبي كه نوشتيد شاعر مي فرمايد :
    دل خوش از آنيم كه حج مي رويم
    دلخوش از آنیم که حج می رویم

    غافل از آنیم که کج می رویم

    کعبه به دیدار خدا می رویم

    او که همین جاست !!!! کجا می رویم !!

    حج به خدا جز به دل پاک نیست
    شستن غم از دل غمناک نیست

    دین که به تسبیح وسر و ريش نيست
    هر كه علي گفت كه درويش نيست
    صبح به صبح در پي مكر و فريب
    شب همه شب گريه و امن يجيب

    پاسخحذف
  13. سلام خانباجيه گل
    اومدم عذرخواهي كنم و بگم تا 45روز نيستم و ميخوام واسه امتحانات درس بخونم
    دلم واسه پست هاي بامزه ي شما تنك ميشه
    مواظب خودتون باشيد
    ياعلي

    پاسخحذف
  14. سلام ............ آهنگ وبلاگتون خيلي دوست دارم
    ممنونم كه به من سرزديد البته من از طريق وبگذر متوجه حضورتون شدم .... ببخشيد اگه سر نمي زنم دليل بر بي معرفتي من نگذارين ... دوستان همه گله مندن
    اما باور كنيد من مشغول كارام بودم واسه اين كم نت مي اومدم ........... منتظر مطلب جديد شما هستم

    پاسخحذف