چهارشنبه

حرفهای زنونه

چند وقته تصمیم دارم یکی از دوستام روخونه دعوت کنم.از صبح همه چی  رو راست وریست میکنم.ظهربه بعد  در عرض چند دقیقه همه جا به هم میریزه. هر چی جیغ  وداد میکنم انگار نه انگار.منم بی خیال همه چیز ،از جمله دعوت دوستم میشم!
___________________

چند تا عروسی در پیش داریم . ما خانمها جنگ اعصابی داریم با این مجلس رفتنمون. یکی از دلایلش اینه که قراره به خانمهای دیگه فخربفروشیم. نه اینکه از چال چوله های صورت کک ومکی همدیگه خبر نداریم؟؟با این هیکلهای درب وداغونمون!! نقص ها رو به کلک آرایش و گریم و گن لاغری قایم میکنیم ،فکر میکنیم شاهکار کردیم.(چرا حالا من جو گیر شدم؟!! )
البته همه خانمها اینطور که من گفتم نیستن.ولی درکل همیشه دغدغه فکری مون اینه که چه لباسی بپوشیم وکدوم آرایشگاه رو انتخاب کنیم تا از همه برتر باشیم.به این چی میگن؟فخر فروشی میگن دیگه!
_________________
الان ساعت سه ونیم نصفه شبه.قناری ما چقدرشلوغ میکنه!داره به شبکه ایران موزیک ، لج میکنه.میخواد کم نیاره!فقط موقع پیام بازرگانیش کانال رو عوض میکنم.
___________________
 فقط یه مادر میتونه احساس این زن رو درک کنه.مخصوصا اگه یه پسر هم سن این بچه معصوم داشته باشه!از دیدن این عکس اشکم در اومد! این مادر ازاون به بعد فقط زنده س.دیگه زندگی نمیکنه!

۱۶ نظر:

  1. خدا خیرتون بده. بالاخره یه خانم منصف هم پیدا شد که واقعیات رو انکار نکرد. همین چاله چوله های صورت و کک و مک رو عرض میکنم. بالاخره یکی باید پیدا میشد و واقعیات رو بیان میکرد. زیبایی مردها چون خدادادی هست، نیازی به جعبه بزک دوزک و ... نداریم. ولی خوب خانوم ها چون از همون اول خلقت ... دیگه ادامه بدم کار به بحث های ضد فمینیستی تنوری میکشه :))

    پاسخحذف
  2. سلام خانباجی..من نمیدونم چی شده؟؟ اشکال از بلاگفا بوده
    امیدوارم عروسی خوش بگذره و پوز بقیه بانوان رو بزنید.
    راستی خانباجی ما هم میرقصه؟؟؟(آیکون چشمک)
    خوش بگذره خانباجی.مواظب خودت باش
    راستی با نظر پسرخالم خیلی خیلی موافقم.خوب شد یکی واقعیت رو انکار نکرد
    یاعلی

    پاسخحذف
  3. انوشه۲۲:۴۲

    سلام علیکم و رحمه ا.....خوبی مامان خانوم؟!
    ببین این آقا مصطفی چی میگه؟بهش بگو جو گیر نشه!حیف که بچه زدن نداره....وگرنه که الان زیر پتو نشسته بود گریه میکرد!خودش کم بوده پسر خالشم اورده...!بهش بگو مام بلدیم یار جمع کنیماااا!
    حالا توام بحث بود کردی این وسط؟بپوکی!
    زنا هر کار حال کنن میکنن....کلا میخوان ببینن کی این وسط فضوله!میبنم که اصلا آقایونم خوششون نمیاد!
    عروسیم اصلا بهشون خوش نمیگذره....!بقول دوستی ...عروسی بدون حضور خانوما قسمت مردونش کسل کننده اس!استغفرال....حالا من هی میخوام چیزی نگم....!
    خانومام احتیاجی به ازک بزک ندارن...خیلی از این کارا عادته! خوش پوشی و شیک پوشی و خوب چرخیدن
    شرطه...بقیه اش الکیه!
    خاله سوسکه چطوره؟اینجا واسه چی شکلک نداره؟درستش کن دیگه...بههههههههههههه!حتما باس زور بالا سرت باشه؟!
    یا علی آبجی

    پاسخحذف
  4. ایمیل به دستت رسید؟!؟!؟

    پاسخحذف
  5. آشنا۱۵:۴۷

    الو ... الو
    صدام میاد ؟؟؟
    خانباجی جون خوبی؟
    شرمنده دیراومدم
    چند روزی دارم می رم کلاس ایلتس
    شب زنده داریها شده یک رؤیا
    المهم ببینم اون بالا چی نوشتی !!!
    اینها جزو اسرار محرمانه خانومها بود
    که شما بد جور لو دادین
    دستتون درد نکنه !!
    دیدی آقایون با خوندنش چه گلی از گلشون شکفت
    کلی تسبیح و ذکر و شکر خدا راه انداختند
    دیگه چی بگم
    که هرچی می خواستم بگم
    انوشه کاملتر و باحالتر گفت !

    پاسخحذف
  6. اصن همچین چیزی نیست تو این عروسی ها ما مردا خیلی ببخشید دهنمون سرویس میشه/ بجای اینکه به خودمون فکر کنیم در به در باید دنبال اوامر زنونه خانوما باشیم/ ما چقدر بدبختیم آخه.

    پاسخحذف
  7. سلام خانباجی جون.می خوام آپ کنم قت نمی کنم.قول می دم به زودی!
    ما ک می ریم عروسی آرایشگاه هم نمی ریم از همه دخترا هم خوشگل تریم همیشه!!ولی خوب ما خدمون فنون آرایشگری می دانیم!!
    ولی همین پسر عمه های ما می رن آرایشگاه کلی قرتی باز در می یارن کلی پول می دنآخرشم یه چیزی می شن که اگه به خواب شبمون بیان قبض روح می شیم!!

    پاسخحذف
  8. ناشناس۲۲:۵۹

    ایول ....دست این نظر بالایی درد نکنه ...حقا که زشتی....!

    پاسخحذف
  9. سلام ....

    راستش این شکلک ها در بلاگ اسپات استفاده ای نداره

    من هم تا حالا از سیستم بلاگ اسپات استفاده نکردم

    نمیدونم چه طوری هست ... ولی پیگیر میشم ببینم

    داستان چیه ... خبرشو بهتون میدم

    پاسخحذف
  10. عجب!!یعنی انصافا نمیخوای جوابش رو بدی!!:))
    پس قبول داری حرف حق گفتم!
    راستی!!یه سوال.
    فامیلی من رو چطور درست نوشتی؟!؟!
    تا حالا خیلی کم بودن کسایی که از لحاظ املایی درست بنویسنش!!

    پاسخحذف
  11. سلام
    من تجریه بهم ثابت کرده تو مسائل زنانه دخالت نکنم:)
    اگه دیدی نظری ندادم به خاطر همین بود خانباجی جان:))
    در مورد قناری هم چی بگم والا!!کلن ازشون بدم میاد.
    اگه بجای صدا دو زار قیافه داشتن بهتر بود!!
    راست میگی والا!!فامیل شما سختره ;) :))

    پاسخحذف
  12. راستییییییییی!!مگه تو شهر شما ایران موزیکم هست؟؟ ;))

    پاسخحذف
  13. خانباجی؟؟؟ کجایی؟؟؟
    ببیا تعریف من ببینم عروسی چیکارا کردین؟

    پاسخحذف
  14. سلام.من هم دچار اتفاق نزديكي به اين اتفاق شدم حال مادر رو ديدم.دركش مي كنم.

    پاسخحذف
  15. من وقتی نی نی بودم به خودم می گفتم سبله
    منو همون سبله صدا کن.
    دیگه معلومم هست که دخترم!

    پاسخحذف
  16. به گمانم این مسایل ذاتا در خانومها هست و اصولا دست خودشون هم نیست...نیاز به زیبایی زیبا دیده شدن مورد توجه قرارگرفتن و احیانا ستوده شدن....پاره ای از اوقات هم که زیاده روی می کنند....(بکش ...خوشگلم کن...!!!)

    پاسخحذف