دوشنبه

گزارش تصویری از نمایشگاه صنایع غذایی


  • گزارش تصویری از نمایشگاه آشپزی و صنایع غذایی


  •  تهران،جنب پارک لاله




























































  • به نمایش گذاشتن انواع ترشیجات ، روغن های مایع رژیمی ، چیدمان سفره عقد،سبزی آرایی،سالادهای رنگ و وارنگ، سس های مختلف ،ادویه جات، میوه وسبزیجات خشک،اِعمال تزئینات زیبا روی سیفی جات و آموزش کارشان با ابزار مخصوص به بازدیدکنند گان، لوازم برقی و فن آوریهای جدید آشپزی و هر انچه که مربوط به آشپزی میشود.
     شرکت های مختلف سازنده مواد غذایی زیادی در این نمایشگاه شرکت کرده بودند که اطلاعات مربوط ولازم را به مردم میدادند. اجازه تست کردن بعضی از غذاها وترشی ها برای تبلیغ و فروش خودشون هم که شده بود،برای عموم ،رایگان بود.بعضی از غذاها هم مثل آش و سوپها هم که فقط برای نمایش آماده  بود.تاجر ها و مغازه داران  هم در این نمایشگاه برای خرید عمده کالا ویا گرفتن نمایندگی پخش آمده بودند.
     فست فود از قبیل سیب زمینی سرخ کرده و پيتزا قيفي، ساندويچ،  چيپس ،کنتاکی ودر ادامه ذرت مکزیکی هم که ناگفته پیداست،فروش زیادی داشت.

۱۱ نظر:

  1. بهاره۰۹:۱۹

    سلام
    گزارش تصویری بسیار خوب و مفیدی بود. تشکر از شما دوست گرامی

    پاسخحذف
  2. سلام علیکم
    به به. یک گزارش تصویری بسیار زیبا و عالی و البته مفید.
    دست شما درد نکنه. جای ما حسابی خالی بوده. ولی خوب میگن دوستان به جای ما. به درد ما آقایون هم خیلی نمیخورده. مخصوصا آقایون مجرد.
    ولی احتمالا با همسرتون رفتید و یه جیب اساسی هم از ایشون تخلیه کردید.....:))

    پاسخحذف
  3. انوشه۱۰:۱۶

    سلام حاج خانوم ...خوبید؟
    بین این آقای معراجی فقط میاد ازت تعریف میکنه....نیروی خودیه؟!آخه این پست کجاش مفید بود...؟!این جور جاهارو نباس توصیف کرد فقط باید رفت.....!حالا چون تویی بد نبود...!(:
    اینا بیشتر خودشونو به نمایش گذاشتن تا محصولاشونو!
    البته اینم یک روش واسه ارائه!مگه نه رفیق...؟
    خاله سوسکه خوبه؟!
    آره کلیدم زیادی خوب شده...!
    یا علی...
    درضمن چشم ما شما رو لینک میکنیم ...این که دیگه گریه نداره دخترم....!

    پاسخحذف
  4. مهربانو۱۱:۵۶

    سلام بر خانباجي عزيز و دوست داشتني
    اين نمايشگاها خوبه به شرطي كه صبح بري بعد از ظهر بياي (يادش بخير نمايشگاه بين المللي با انوشه چند سال پيش...)
    غذاها رو اگه بشه تست كرد خوبه خيليا هستن چه تعريفي مي كنن از دست پختشون ولي وايييييي
    مثل انوشه .. هه هه البته سوپاي قارچش حرف نداره . مخصوصا" حلوادرست كردنش با بكينگ پودر(چرا تو شكلك نداري اينجا لازم بود اون دندونيه )
    دختراي گلتو از طرف مادر شوهرشون ببوس(بازم شكلك دندون.. همراه با گل)

    پاسخحذف
  5. با سلام... تصاویر زیبایی زدید... وقت خوش

    پاسخحذف
  6. ناشناس۱۸:۲۰

    سلام

    ممنون از عکس های جالبتون. من نرفتم این مایشگاه رو ولی فکر می کنمخیلی بزرگ نباشه. بهرحال ممنون.
    راستس یک سایت خوب آشپزی هم راه اندازی شده:
    www.malekbanoo.com

    پاسخحذف
  7. خانم انوشه بی نام و نشون، کاش آدرس وبلاگی یا ایمیلی داشتید که در اونجا پاسخگو بودم. بعضی وقت ها تکنولوژی این لطف رو به ما میکنه که بدون اینکه خیلی از جاها رو بریم، بتونیم اطلاعاتی ازشون کسب کنیم. عکاسی رو بعد از اختراع خط، بزرگترین و تاثیرگذارترین پدیده میدونن. عکاسان روایتگران تاریخ و عکس ها گوایای اطلاعات بالایی هستند. عکس زبان نداره و بین المللی هست. خانم محترم، اصولا عمر آدم ها اونقدری رو کفاف نمیکنه که تمام دنیا رو سیر و سفر کنند. البته منظورم نشستن پشت اینترنت و ماهواره و فقط فیلم و عکس دیدن نیست. ولی بعضی اطلاعات خوب رو هم میشه از طریق ارتباط با عکس به دست آورد.
    در مورد آدم ها هم ظاهرا زود قضاوت میکنید. انتقادات تند و بدون دلیل هیچ سازندگی رو به همراه نداره و اسمش انتقاد نیست.
    همین عکس تصاویر که در این وبلاگ هست، گویای اطلاعات بسیار زیاد و ارزشمندی هست....باقیش در ایمیل یا وبلاگ های خودم اگر نکته ای داشتید. موفق باشید

    پاسخحذف
  8. خانم انوشه: ضمنا در ادامه باید عرض کنم، اینترنت یک شبکه جهانی هست. افراد مختلف، با قومیت های مختلف و سلایق و علایق مختلف، در اون حضور دارند. به فرض مثال اگر من به عکس، فیلم، مقاله یا ... هر مقوله خاصی علاقه ای نداشتم، دلیلی بر نفی اون مسئله نیست. ملاک های زیبایی شناسی، درک، و فهم افراد هم متفاوت هست. هر برداشتی که من داشته باشم، یا به هر مقوله ای که من علاقمند باشم، دلیلی بر درستی اون نیست.... در جایی گفتید: این پست کجاش مفید بود؟ در جای دیگه ای گفتید: بیشتر خودشون رو به نمایش گذاشتند تا محصولاتشون رو! از طرفی گفتید پست به درد نخور بوده، و از طرفی اطلاعاتی که این پست به شما ارائه کرده رو بیان کردید. نوعی تناقض در صحبت. البته امیدوارم از انتقاد بنده ناراحت نشده باشید. آدرس وبلاگ و ایمیل من رو که دارید. اگر نکته ای بود خوشحال میشم اونجا دنبال کنیم. باز هم از صاحب وبلاگ (خانباجی خانم) بابت ارائه این تصاویر که یک نوع فعالیت تولیدی هست و اطلاعات ارزشمندی رو هم در بر داشت، تشکر و قدردانی میکنم.

    پاسخحذف
  9. انوشه۱۴:۱۴

    سلام آقای معراجی....من با دوستم شوخی کردم...دلیلی بر توضیح نمی بینم...!
    موفق باشید

    پاسخحذف
  10. به به ! بازم یه دیوونه دیگه!!
    تو هم کثل من گیر یه یار تحمل نشدنی دوست داشتنی افتادی!
    چقدر عکست زشته؟!
    نمیدونم چرا با این عکس زشت ولی من...
    عاشقت شدم
    دوست دارم
    می فهممت ای همدرد خوشگل من!
    www.niloofar1358.blogfa.com

    پاسخحذف
  11. "سومین جشنواره ونمایشگاه تخصصی غذای سالم" از 2 لغایت 5 آذر1389 در تهران برگزار می شود.
    اين رويداد در راستای سیاست‌های برنامه‌ریزی شده در بخش امنیت غذایی وتوسعه سلامت کشور، با همکاری و نظارت معاونت غذا وداروی وزارت بهداشت و درمان ،وزارت‌ آموزش و پرورش، اداره کل سلامت شهرداري تهران،دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور،تشکلها،واحدهای تولیدی و دست‌اندرکاران مرتبط در این حوزه، با هدف اشاعه فرهنگ تولید و مصرف غذای سالم و ایمن، و با شعار "غذای سالم، شهروند سالم، محور توسعه پایدار" وبا محوریت"ایمنی وسلامت در تولید" از تاریخ 2 تا 5 آذر 1389 در تهران برگزار خواهد شد.
    اين رويداد ملي كه در دو بخش نمايشگاه تخصصي غذاي سالم و جشنواره فرهنگي و هنري و با حضور توليدكنندگان محصولات غذايي سالم برگزار خواهد شد بر آن است تا در سومين سال برپايي خود، به معرفي الگوهاي صحيح تغذيه در كودكان،بزرگسالان و مصرف كنندگان بپردازد.
    حضور توليدكنندگان صنابع غذايي سالم كشور در اين نمايشگاه، برگزاری جشنواره دنیای تغذیه وسلامت کودکان و تقدير از واحدهاي برتر، از ديگر برنامه‌هاي اين نمايشگاه است.
    اين نمايشگاه و جشنواره جانبي آن كه در مركز نمایشگاه های کانون، واقع در خيابان حجاب در فضایی بمساحت 5000 متر مربع برگزار خواهد شد علاوه بر رويكرد اجتماعی، داراي برنامه هاي آموزشي و فرهنگي متناسب با علم تغذيه و سلامت جامعه است كه بستر مناسبي براي آموزش و ارتقاء سطح آگاهي خانواده ها و كودكان به عنوان سرمايه هاي آينده كشور خواهد بود.
    علاقمندان در صورت تمايل براي كسب اطلاعات بيشتر می توانند با شماره هاي دبیرخانه 4-77515570 تماس حاصل فرمایند.

    پاسخحذف