پنجشنبه

16 دی

همسر شریک شوهرم  اخیرا بد جوری رو مخ من داره راه میره. ..
با اخلاقی که داره ،هیچ کسی رو برای خودش نگه نداشته.نه خواهر ونه برادر و نه خانواده همسر!!!
این آدم اطلاعاتی ازکارهای شخصی همسرم  داره که من ندارم.اتاریخ چک / زمان و مکان  جلسه ها / زمان همایش  و سمینارونمایشگاه های مربوط به کار همسرم و ...و... رو میدونه.
از طرفی هیچ حرمتی بین این بابا وهمسرم نیست.شوهرم شدیدا از این آدم نفرت داره و اخیرا دیگه سلام علیک هم باهاش نمیکنه. شوهرم  همیشه میگه ازش دوری کن. دو تااز بچه هاش قراره تو ساختمون ما زندگی کنن.(در آینده نزدیک) اینطوری اون بهتر میتونه تو زندگیم نفوذ داشته باشه..یکی دوروز پیش سر دروغی که این خانم  به همسر من نسبت داده بود، شوهرم قسم خورد که من ازاین ساختمون میرم.چون نمیخواد  این زن به ما نزدیک بشه.فعلا اینجا زیاد میره و میاد/چون میخواد واحد پسرش رو تکمیل کنه برای عروسیش.
خودش میگفت پسرم ازمن امضا گرفته که بعدعروسیش حق ندارم شب خونه ش بخوابم.!!!!!!!!!!!!!!انقدر سر نخواستنش دعواست!!
موقع روبرو شدن باهاش استرس دارم و ازش میترسم.به هر نحوی تیر خودش رو میزنه!یا به خودم یا به همسرم یا به بچه هام.
اعصابم رو به هم میریزه.دلم میخواد هیچ وقت در خونه من رو نزنه وهیچ وقت پشت خطم اون نباشه.

کسی رو تا به حالا ندیدم انقدر شیطون ومنفور،مثل این خانم!!!!!!

*********
روضه های مامان من از امروز شروع میشه.تا 10 روز!!!
یه عده زن بیکار دور هم جمع میشن و مامان من به یکی پول میده  اینا رو به گریه بندازه.قربون امام حسین برم..هر 3 سال یه بار تمام پرچمهای عزاداری رو عوض میکنه یه سری دیگه میخره. حاج خانم سفارش میده همه رو هم از کربلا براش بیارن.
بهش میگیم یکی رو پیدا کن وقتی ملت پا حرفاش میشینن یه چیزی ازش یاد بگیرن.دو تاخانم دعوت کرده که یکیشون حرف بزنه /یکیشون نوحه بخونه.اون که حرف میزنه میگه خانمها نذارید بچه هاتون پای ماهواره بشینن.اینترنت بچه ها رو خراب میکنه.موبایل برای بچه هاتون نخرید و از این حرفها!اون یکی هم که نوحه میخونه روضه های تکراری که از زمان بچگی ملکه ذهنمون شده /میخونه.گلوی خشک علی اصغر و لبای تشنه امام حسین و مظلومیت حضرت رقیه!!

اخه مادر من تو دست وپای پذیرایی  داری این همه زن تو خونه ت جمع کردی ؟به امید دخترهات و عروسهات هستی ، هرکدوم بچه داریم وگرفتار کار خودمون هستیم.بچه ها یکیشون امتحان داره ویکیشون کلاس داره تا فلان ساعت ویکیشون سرویس نداره و.. و.. !!

حاج خانم صندلی میذاره جلو درمیشینه .هر زنی که مییاد تو، جلو پاش بلند میشه ومیشینه.اونوقت شب به بابا من که میرسه نک ونالش رو مییاره که پام درد میکنه.کمرم درد میکنه.به دادم برسید.والله منم  اگه 150 بار بشین پاشو بکنم کمر درد میگیرم.همه چی رو ازاونجا زیر نظر داره. باید  چشممون به در باشه  ،تا یکی از در مییاد تو، هنوز تهش به زمین نچسبیده ،باید چای خرماش رو بذاریم جلوش.(عجب حرف مفت زنی هستم من!!!)
توروضه های مامانم همه باید با چادر مشکی باشیم.چادر از سرمون نیفته.کفش رو فرشی نپوشیم.موبایلها خاموش!حرف اضافه موقوف!استکان شستن بیصدا/ بچه آوردن ممنوع / پذیرایی به موقع ،فقط کافیه یکی شیر کاکائو وکیک نخورده باشه ،اونوقته که پدر پدَرَمونو در مییاره.موقع روضه خاموشی مطلق،روز اخر هم که وا مصیبتا !!شیر تو شیریه اونجا که نگو!

۵ نظر:

  1. سلام خانمی مرسی بهم سر زدی و ممنون از ایده های زیبایی که دادین امیدوارم خدا بهتون صبر بده با این روضه هاتون واقعا اگه امام حسین الان زنده بود راضی میشد ما براش این کارا رو بکنیم ؟کارهایی که هیچ سودی نه برای خودمون نه برای ایشون داره بهتر نیست از یه راه دیگه ای عبادت کنیم که هم امام حسین خوششون بیاد و هم خودمون یه چیزی یاد گرفته باشم و ثوابی ببریم

    پاسخحذف
  2. ناشناس۲۱:۰۷

    وای خدا میبینی امت آخرت زمان آخرین پیغمبرتو....تو رو به جان حسینت به جان 14 عزیزت بسه دیگه غربت آقامون مهدی بسه دیگه.هر کدوم از امام ها قربونشون برم چند سالی مظلوم بودند ولی امام زمان ما چی؟خدایا بسه خواهش میکنم اجازه تشریف فرمایی آقا رو بده ..ای خدا امام ما همش برا این نفهمی ماها گریه میکنه چه صبری داری تو خدایاااااا

    پاسخحذف
  3. ناشناس۲۱:۲۷

    چه جوری میشه رفت مطالب قبلی؟

    پاسخحذف
  4. ناشناس۲۱:۳۰

    پیداش کردم

    پاسخحذف
  5. ناشناس۱۷:۳۴

    ادرس اون یکی وبلاگت خراب شده؟ بیا سر بزن. خبری ازت ندارم.لادن

    پاسخحذف