پنجشنبه

من خوبم

اصلا به ما نیومده مریض شیم.هرو قت اومدم  به جا بخوابم ، ادای آدم مریضا رو در بیارم ،همزمان با من اهل خونه همه مریض میشن، همه به اتفاق هم از حال میرن . هرکدوم به یه گوشه می افتن.فقط یه نفر تو خونه ما اهل کلک نیست.اونم اگه عقلش برسه بفهمه که این جور مواقع جور مادرشو باید بکشه ،کنار من غش میکنه.فعلا سنش قد نمیده.شانسم گفت من شب مریض شدم .موقع خواب ملت بود.اگه روز بود که چه مصیبتی میشد اتاق و زندگیمون.تازه به این نتیجه رسیدم که تا وقتی سرحال هستم و با انرژی، باید کار کنم .وقتی هم که افتادم گوشه خونه دیگه نتونستم رو پام بایستم ،بازم باید خودم کارا روپیش ببرم و این حق مسلم ما خانوما هست. خدا روشکر زیاد طول نکشید.الان حالم خوبه
.******
صبح داشتم تلفن جواب میدادم که چشمم به یه موجود کثیف چندش آورکه برای خودش این وسطه رژه میرفت، افتاد و اون چیزی نبود جز یه سوسک ماده!به طرف گفتم قطع کن. باید زنگ بزنم 125.یه اتفاق غیر مترقبه!!راستش تا حالا سوسک نکشتم.همیشه فداکاری کردم و  این افتخار رونصیب  دیگری کردم. هروقت تصمیم گرفتم که از پشت  دمپایی روسرش بزنم ،راهشو کج میکنه به طرف من.. انگار پشتش هم دو تا چشم داره..بعضی هاشون که پرمی زنن دیگه واویلا!!اینجوریاس که درنهایت  من همیشه مغلوب این موجود فاضلابی میشم .خلاصه دلو زدم به دریا.کسی غیر از من تو خونه نبود.باید خودم دخلشو می اوردم. رفتم پیف پاف برداشتم مثل این فیلمها که یارو خیلی عصبانیه،رگهای گردنش زده بیرون رگباری شلیک میکنه ،تا سه دقیقه روش تیر اندازی کردم."ساعت گذاشتم که میگم سه دقیقه"دق و دلی این چند سالی که نتونستم یه سوسک  بکشم  رو خالی کردم به سر این بینوا..جنسیتشو هم  وقتی دیدم که جسدشو می بردم.دقیقا زمان تخمگذاریش بود.

۱۶ نظر:

  1. سلام علیکم
    کی جرات کرده فکر بی ربط بکنه در مورد شما؟
    در مورد شما بی خود بکنن. آژانس عکس خبری رو شاید میگن که در جریان برنامه کار اونام نیستن احتمالا. بنده خودم با افتخار و اصرار تقدیم کردم تصاویر رو که شما هم لطف کردید روی بنده رو زمین نزدید.

    پاسخحذف
  2. و اما در مورد حضرت سوسک...
    والا هر حشره و موجود ریزی رو که شما تصور کنید من با دست گرفتم و میگیرم و هیچ مشکلی هم نیست. عنکبوت، رتیل، عقرب، سوسک صحرایی، موش، مار.... و خلاصه هر چی که فکر بکنید. ولی سوسک خونگی رو نمیتونم با دست بگیرم. زنده اش رو عرض میکنم. ازش ترسی هم ندارم. ولی نمیتونم بگیرمش. بدن عجیبی داره این مخلوق. دقت کردید تنها صلاح دفاعیش ظاهرش هست. واقعا اگر این فیزیک ظاهری چندش آور رو هم نداشت زبون بسته که نسلش ... اما معتقدم که فوایدی هم داره. یادمه چند سال قبل توی یک مجله علمی کلی فایده برای همین سوسک خانگی چندش آور نوشته بود. از جمله اینکه از خوراکی های بسیار مورد علاقه اش، علاوه بر کثافت و ... مغز عقرب هست!! یا اینکه توی اینترنت خوندم که چندین نوع انگل و باکتری رو میخوره. اما مهمترین کاربردش این هست که تنها موجودی هست که خانوم ها ازش میترسن و برای دفعش مستمسک آقایون میشن :))

    پاسخحذف
  3. و نیز در باب اذیت کردن جنبندگان و حتی حشرات:
    چند سال قبل توی خونه قبلی یه روز یه سوسک بزرگ چاق ماده، که توی ظرفشویی خونه گیر کرده بود رو مادرم گفت بیا اینو بکش. مام اول یه کم تاید ریختم رو سر این زبون بسته. یه کم گذشت و نمرد. یه کم ریکا کردم داخل آب و رو سرش ریختم. کلی دست و پا زد و نمرد. اولین سوسکی بود که این طوری نمیرد. تو دستشویی هم بود، نمیشد مگس کش یا دمپایی بزنی لهش کنی. خلاصه آب داغ رو هم امتحان کردم. دیدم فایده نداره. بدبخت بیچاره آب پز شده بود، ولی باز داشت دست و پا میزد. دست آخر با یه ماهی تابه زدم تو سرش و کاری که اول باید میکردم رو آخر کردم. دقیقا یه ربع بعدش پای تلوزیون بودم که هواسم نبود، یه لیوان چای داغ رو بردم طرف دهنم و خوردم و تا حلقم آتیش گرفت. زبون و لب و دهنم به فنا رفت.... :))

    پاسخحذف
  4. اره با اجازتون.... من رژیم ندارم
    همراه یه دوستی بودم برای رژیم خودش

    پاسخحذف
  5. سلام
    خوشحالم که حال شما هم خوبه
    من به شدت حرفهای پسرخالمو تایید میکنم..ایشون حتی در زمانی که ما فنچ(گنجشک) بودیم حلزون میل میکردن و بر روی سوسک زنده کالبد شکافی
    یاعلی

    پاسخحذف
  6. انوشه۱۴:۰۸

    سلام خدارو شکر که خوبی...آره دیگه از فواید زن بودن اینه که مرده و زنده ات باس بدویی!
    و اما بعد...
    سوسک کشتن یک حرکت کاملا فاشیستی چریکیه!
    باس دوره ببینی...همینجوری الکی که نمیشه!
    من با کشتنش مشکلی ندارم...اما بابام همیشه میگه به جان خودم این گودزیلا نیست اینجوری بهش حمله میکنی!یواشترم میشه کشتش!البته تا من بخوام اونو یواش بکشم...اون فرار میکنه!
    من پارسال تو یک مهمونی که تعدادمونم زیاد بود میخواستم یک عکس دسته جمعی بگیرم....خودمم عکاس بودم...بعد این که 40 نفر از هر جا جمع کردم..یک سوسک محترمانه اومد از زیر مبل رفت زیر پام..دیدم بخوام برم اونو بکشم همه باز از هم جدا میشن!
    فک کن همه داد میزدن سوسک...من عکس گرفتم...چشای همه دیدنی اوفتاده!
    و بعد خودم طی عملیات چریکی با دمپایی رفتم روش وایسادم!البته و من خودمم مردم:))
    راستی این بچه جون رهبر قوم ظالین نمیتونه واست نظر بذاره گفته که بهت بگم...وسلام علیکم و رحمه و برکاته!تکبیر!

    پاسخحذف
  7. متن کپی گرفته شده از یک تالار:
    من هم از فوایدش براتون می‌گم، هم علی رغم میلم از شیوه‌های برخورد با این موجود نازنین که شما بدتر از اژدها میخوانیدش:
    سوسک برخلاف کثیفی و چندش آور بودنش حیوون مفیدیه ولی چون در محیط های الوده تردد داره کثیفه
    اندر فواید سوسک باید بگم که نزدیک به 40 نوع باکتری و میکروب خطر ناک رو میخوره و در شکمش تجزیه میکنه . البته جدای از کاربردهای علمی سوسک استرانوسکا در نانو تکنولوژیه که قبلاً اشاره کردم
    برای همین کشتن سوسک با دمپایی یا له کردنش راه بسیار خطرناکیه چون باعث میشه همون باکتری ها در فضا ازاد بشن و خطرناکه
    بهترین راه سوسک کشی همون اسپری ها هستش که اخیرا از نوع بدون بو هم تولید شده
    بهترین اسپری اونی هست که دوفاز بشه یعنی هنگامی که اسپری میکنین رو به هوا اسپری بشه ولی همزمان سطح زمین احساس چرب شدن رو داشته باشین . سوسک ها بر خلاف اینکه فکر میکنیم در اثر استنشاق مسموم میشن از طریق سیستم عصبی فلج میشن و از بین میرن . لذا با یکبار اسپری در سطح اتاق و دوفاز شدن مواد سوسک کش تا مدتها اگر سوسکی از روی همون زمین حرکت کنه از بین میره . برای همین بهتره همیشه دور تا دور اتاق و سالن و اشپزخونه و جلوی در ورودی علی الخصوص دور و بر چاهک های فاضلاب رو سوسک کش بزنین تا از در اثر حرکت از روی سطح زمین و مواد از بین برن.

    پاسخحذف
  8. ناشناس۲۰:۴۳

    سلام خوب آقاي معراجي حالا سوسك كش دو فاز از كجا گير بياريم؟

    پاسخحذف
  9. سلام خانباجی
    من امروز صبح اومدم.واسه پست ها نمیدونم منظورتون چیه اما من اول هر هفته 50 تا پست ذخیره میکنم و سعید جان زحمت آپ کردنشو میکشن.روزی 5 تا پست میزارن.

    پاسخحذف
  10. سلاااااااااام خانباجی جون.غفلت کردهبوده بودم ازت!!!منو ببخش ادرستو فراموش کرده بودم.حالا لینکیدمت که فراموشم نشه.ممنون که با حوصله نظر دادی.اونم با این حال نقیهت!!بیام سوپ بپذم واست؟صبح تا حالا نظراتت بسته بود.6 بار اومدم تا الان باز شد.
    داداش کوچیکم 2 سال پیش تو یه تصادف فوت کرد.
    دور کردن اون آدما هم از بزرگترین رنجای زندگیم بود.مثلیه زایمان دردناک بود اما تموم شد!!

    پاسخحذف
  11. آدرس ایمیلیت رو برام بذار.
    اینجا نمیشه نظر خصوصی داد!
    بده که!:(
    در مورد اون جریان هتل.
    بده تا بهت ایمیل بزنم.

    پاسخحذف
  12. اخ جون!!نظرم اومد:)اول از همه باید تشکر کنم

    وایییییییی!واقعا ممنون!
    اما هتل که پاره وقت نیست!!
    واقعا لطف کردی!!بلکه با این لطفت این آنوش بی انصاف رگ غیرتش بزنه بیرون و یه فکری بکنه!
    با این همه جبروت و خاندان و کارخونه و تشکیلات!!!بازم نم پس نمیده!
    خانباجی جان من میتونم بخونمت اما نمیتونم نظر بذارم!
    برای این جریان هم هرجور شده برات مینویسم.
    خبرت میدم.
    دوباره ممنون/شرمنده ام کردین


    خانباجی من بقیه مرور گرها رو امتحان کردم اما تو هیچ کدوم فایده نداشت.
    الان با گذروندن 3تا گردنه ی فیلتر شکنی باز کردم که میتونم نظر بدم.

    پاسخحذف
  13. آریا۱۵:۳۵

    اتفاقا دقیقا برای من این سوال پیش اومده بود که از کجا جنسیتش رو تشخیص دادی. ولی الان سوالم اینه که تخماش چقد گنده بودن که دیدیشون؟
    احتمالا خیلی سوسک شجاعیم بوده!!!!.

    پاسخحذف
  14. مهربانو۰۷:۵۴

    سلام خانباجي جون. خدا رو شكر كه بهتر شدي من 5 شنبه هر كار مي كردم نمي تونستم نظر بدم ولي پيگير وبلاگت هستم . ايشاا... كه كاملا" سلامتيتو بدست بياري.اين سوسك كشيم ماجرايي شده براي خودش، ياد يه خاطره افتادم...

    پاسخحذف
  15. سلام
    ممنونم از بابت همه حرفاتون
    اول اينكه همكارمو هنوز خودم نديدم ، وقتي ديدم حتماً، دوم اينكه من فعلا همينجوريش خوشم ، اين زلزله هم خداداره بنده هاشو امتحان ميكنه ولي انگار كه نه انگار.ولي داستاناي شما رو من اصلا نميدونم چي به چيه
    البته ببخشيد رك گفتم

    پاسخحذف
  16. ناشناس۰۱:۵۵

    طهمینه گفت :میازار سوسکی خانوم کش است

    پاسخحذف