دوشنبه

روزمرگی


به  عزیزی گفتم  دعا کن خدا حاجت منو بده ، یه کادوی خوب پیش من داری.

بغل دستیم با طعنه گفت تو دیگه چی میخوای ؟مگه ندارید؟!!با لحن عجیبی رو به بقیه گفت اینایی که دارند بیشتر حرص می زنن!!!!

ومن مات ومبهوت فقط بهش نگاه میکردم
___________________________________
_____________________________________________________________________________________
   


بعد ازیک ماه تصمیم وتلاش برای کاهش وزنم  باهزار امید و دلهره روی ترازو رفتم
دو کیلو دیگه اضافه کردم.
جای تبریک داره نه؟
دیگه به چه دلخوشی جلو برم؟ 






۲ نظر:

  1. همیشه دعا میکنن خدا انشاءالله زیادش کنه. زیاد کنه، بیشترش کنه. در جواب این پستتون باید دعا کنم، خداانشاء الله کمتون کنه

    پاسخحذف
  2. سلام علیکم
    منظورم از کامنت قبل این بود که به خواسته اتون برسید و انشاء الله اضافه وزنتون کم بشه :))
    الان این رفیق ما (م ن) اگه بود میگفت: از اعضای فعال گروه کوهنوردی البرز قم بشید که پشت بندش بشید باربی.....!!! ;)
    در مورد اون بنده خدا هم که گفت: اینایی که دارن بیشتر حرص میزنن، هم کم نمی آوردید و بهش میگفتید: آره، خدا انشاء الله بیشتر بده تا چشما تو یکی در بیاد :))

    پاسخحذف